Samenwerkende versbranches maken gezamenlijke tv-spot

VersEnMetLiefde-Logo

Vers en met liefde. Dat is de boodschap van de tv-spot die vanaf 27 april te zien is op de publieke zenders. Het is een gezamenlijk initiatief van zeven versdetailhandelbranches. De spot toont de kracht van de versspecialist in de buurt. 'Koop lokaal' is – zeker in deze tijd – voor de ondernemers van groot belang.

De tv-spot laat zien waar de verswinkeliers voor staan: lokaal betrokken, huisgemaakte en unieke producten, kennis van de herkomst, passie voor producten, persoonlijk contact, veilig winkelen en straat- en sfeerbepalende winkels. Dat doen deze winkeliers elke dag, met liefde. Daarom is de boodschap in deze spot: Vers en met liefde, de versspecialisten in jouw buurt.

Het doel is om de consument attent te maken van de kernkwaliteiten van deze unieke ondernemers. ‘Koop lokaal’ is voor deze ondernemers van groot belang. De tv-spot is een eerste vorm van gezamenlijke communicatie door de versspecialisten. De samenwerkende branches zijn de groentespecialisten (AGF Detailhandel Nederland), foodspecialiteiten winkels (Vakcentrum), visspecialisten (VNV), bloemisten (VBW), poeliers (NBPW), slagers (KNS) en bakkers (NBOV).

Bekijk hier de tv commercial.

 

 
Lees ook
FNV kondigt acties aan, wel nieuw cao-voorstel naar leden CNV Vakmensen

FNV kondigt acties aan, wel nieuw cao-voorstel naar leden CNV Vakmensen

FNV kondigt vandaag (23 mei) aan dat de vakbond vanaf maandag 30 mei actie gaat voeren bij met name de grote industriële slagerijen. Tegelijkertijd hebben Koninklijke Nederlandse Slagers (KNS) en CNV Vakmensen een onderhandelingsresultaat voor een nieuwe cao bereikt, wat wordt voorgelegd aan de leden.

KNS ontwikkelt nieuwe online imagocampagne slager

KNS ontwikkelt nieuwe online imagocampagne slager

Koninklijke Nederlandse Slagers (KNS) heeft voor haar leden een nieuwe campagne opgezet rondom de thema’s zomer, barbecue en samen eten. Het doel van de campagne is om “de slager en het ambacht positief in beeld te brengen.”

Marketing voor ondernemers met lef

Marketing voor ondernemers met lef

Veel ondernemers proberen klanten te lokken door hun kennis te delen. Helemaal verkeerd schrijft Aartjan van Erkel in zijn nieuwe boek Nummer 1. Hij gelooft dat je niet je kennis gratis moet delen, maar moet entertainen. “Stop met teachen, begin met teasen.”