Slager start hamburgeractie voor Thijs Kroezen

3 april 2014 Edwin Rensen

In 2012 heeft menig slager gehoor gegeven aan de oproep om Thijs Kroezen te steunen in zijn strijd tegen kanker. Helaas is het nu weer nodig. Slager Wapenaar neemt opnieuw het initiatief.

Arno Wapenaar, mede-eigenaar van Culinaire Slagerij Wapenaar uit Vlaardingen, gaat Thijs Kroezen (foto) opnieuw steunen. Op 18 maart dit jaar kreeg Thijs te horen dat er opnieuw kwaadaardige cellen actief zijn. Na 2008 botkanker met armamputatie tot gevolg, werd er nu voor de 3e keer een uitzaaiing van de botkanker in zijn long aangetroffen. 'En wederom komen we in actie met een doeltreffende actie waar slagers goed in zijn, het verkopen van speciale hamburgers', verklaart Wapenaar. 

Speciale hamburgers
In 2012 heeft de verkoop van speciale hamburgers 17.000 euro opgeleverd. Dit alles in het teken van de Alpe d'HuZes, waar Thijs opnieuw aan mee gaat doen. Het is de bedoeling om in de periode van 12 tot en met 24 mei speciale 'Thijs burgers'  te verkopen. En wel 5 stuks voor € 6,00. Daarvan gaat vervolgens direct in het bijzijn van de klant € 3,00 in de voor deze actie beschikbaar gestelde collectebus op de toonbank. AVO-specerijen sponsort hiervoor een deel van de actie door de speciale, allergeenvrije hamburgermix met 50% korting aan te bieden aan de deelnemende slagers. Met 2 kg hamburgermix kunnen al 36 kg hamburgers gemaakt worden, goed voor circa € 216,00 voor deze actie.

Naast de kruidenmix van Avo ontvangen de deelnemende slagers de speciale collecte bus, een toonbankkaartje, een persbericht en de begeleidende brief van Thijs Kroezen. Slagers die medewerking willen verlenen aan deze actie kunnen dit melden bij AVO-kruiden. Dit kan via de mail naar ron.kuipers@avo-specerijen.nl o.v.v. de eigen gegevens en "Thijs burgers", telefonisch te bereiken onder nummer 06-50558455. Uiteraard kunnen ook Arno Wapenaar (06-18624429) of de vader van Thijs, Ronald Kroezen (06-53358685) meer vertellen.

 

Lees ook:

Thijs' hamburgeractie tegen kanker succesvol

Altijd op de hoogte blijven?