Jumbo lanceert barbecue-service via Whatsapp

4 augustus 2015 Vleesmagazine

Jumbo introduceert een barbecue-service via Whatsapp.

Klanten kunnen via de berichtendienst op de smartphone vragen over barbecueën sturen naar barbecue-expert Harm Jan Bloem. Consumenten die gebruik willen maken van de service moeten het nummer 06-83942420 toevoegen aan de adressenlijst van hun smartphone. Vervolgens kunnen zij in een WhatsApp-gesprek de code ‘BBQ aan’ sturen. Vanaf dat moment kunnen vragen gestuurd worden aan Bloem en zijn barbecue-team.

Vragen

Bloem verstuurt zelf ook barbecuetips of recepten. Klanten hoeven niet bang te zijn dat zij overspoeld worden met vragen en berichten van andere klanten. Het voordeel van WhatsApp is dat er enkel contact is tussen het barbecueteam en de klant. Het gaat volgens Jumbo om een kosteloze real-time service.

Ambachtelijk

‘Voor mij is barbecueën niet vanzelfsprekend het bakken van hamburgers en sateetjes. Ik houd het meest van ambachtelijk bereide stukken vlees en vis. Maar barbecueën hoeft helemaal niet zo ingewikkeld te zijn. Daarom deel ik als barbecuespecialist graag mijn praktische en verrassende barbecuetips met de klanten van Jumbo’, zegt Bloem over het initiatief. De barbecueservice is beschikbaar tot 31 augustus 2015.

Altijd op de hoogte blijven?