Bens Verspromotie en Weidelco Foodpartners introduceren een nieuwe winkelformule voor slagers, Traiteurslager. De formule geeft ondersteuning bij promotie, presentatie en receptvariatie. De nieuwe formule is gericht op slagers die ambachtelijk kwaliteitsvlees en vleeswaren, versgemaakte maaltijden en huisgemaakte specialiteiten in het assortiment hebben.
De winkelformule Traiteurslager werkt met een wekelijks promotie- en receptenplan. Hiermee worden de sterke punten van de winkel en het assortiment elke week gepromoot. In de winkel, op social media, via een digitale nieuwsbrief en op de website van de winkel. Hiermee brengt Traiteurslager continuïteit in de promotie van de winkel en assortiment. De promotie is dusdanig georganiseerd dat de slager wordt ontzorgt, maar wel zelf de regie over de inhoud houdt.
De presentatiestijl van de Traiteurslager kan de slager in de winkel doorvoeren. Hierbij kan de slager zelf bepalen hoever hij daarmee wil gaan. De naam van de slager blijft prominent in beeld. De formule biedt oplossingen voor verpakkingen, winkeldecoratie, productfolders en bedrijfskleding. Het voordeel is dat de slager niet alles zelf hoeft te bedenken en te laten maken. De stijl is klaar en de slager kiest wat hij wil gebruiken!
De Traiteurslager is een winkelformule van Bens Verspromotie en Weidelco Foodpartners. Binnen deze samenwerking worden meerdere professionele formules aangeboden aan slagers en poeliers, zoals De Zaak vol Smaak, De Ambachtelijke Slager en Uw Poelier. “Wij merken dat er een steeds grotere groep kwaliteitswinkels is, die de stap hebben gemaakt naar het juiste assortiment waarmee je in de veranderende markt onderscheidend kunt zijn.” aldus Marten Faber, directeur van Bens Verspromotie. “Wij weten ook hoe lastig het voor deze ondernemers kan zijn om elke week de juiste promotie te regelen. Vaak ontbreekt de tijd. Omdat deze winkels al het juiste assortimentsprofiel hebben, kunnen wij ze met winkelformule de Traiteurslager heel goed ontzorgen bij promotie, presentatie en receptvariatie. Wij hebben ervoor gekozen om de promotie van de winkels zoveel mogelijk digitaal en online uit te voeren. Dat is flexibeler voor de ondernemer, het valt beter op in de winkel, het bereik is groter, het is goedkoper en het is bovendien duurzamer. Ook daarin willen wij een trend zetten en kwaliteitsslagers een ondersteuning aanbieden waarmee we de doelgroep kunnen aanspreken. Dat is het plan”.