KNS lanceert zomercampagne ‘Dankzij de slager…’

Zomercampagne Koninklijke Nederlandse Slagers

Het afgelopen jaar wisten steeds meer klanten de ambachtelijke slager te vinden. Koninklijke Nederlandse Slagers (KNS) wil deze waardering voor de ambachtelijke slager vasthouden en lanceert daarom de online zomercampagne 'Dankzij de slager...'

De online campagne bestaat uit drie personages, die dankzij hun slager een heerlijke, smaakvolle zomer tegemoet gaan. Slagers kunnen de ze beelden op de eigen sociale media kanalen gebruiken. Deze bestanden zijn te downloaden op de website van Koninklijke Nederlandse Slagers.

Dossiers
Lees ook
Ontslag wegens schending hygiëneregels niet geldig

Ontslag wegens schending hygiëneregels niet geldig

Een werknemer van een Indonesisch restaurant is op staande voet ontslagen omdat hij door de werkgever verantwoordelijk wordt gehouden voor door de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (‘NVWA’) geconstateerde overtredingen op het gebied van hygiëne en voedselveiligheid. De rechter is het daar niet mee eens.

Bedrijfsopvolging: begin er tijdig aan!

Bedrijfsopvolging: begin er tijdig aan!

In de praktijk blijkt dat veel ondernemers zich pas in een laat stadium van hun leven bezig houden met bedrijfsopvolging. Het is echter goed om hier tijdig bij stil te staan.

‘Het mooiste is dat hier een echte huiskamersfeer heerst’

‘Het mooiste is dat hier een echte huiskamersfeer heerst’

Natuurlijk draait het in de slagerij in eerste instantie om de kwaliteit van de verkoopwaren en een goede service. Maar onderschat de rol van de winkelinrichting niet. Vandaag het tweede deel van deze rondvraag.