Keurslager viert 70 jaar bestaan

jubileum logo web

De Vereniging van Keurslagers bestaat dit jaar zeventig jaar. Hier wordt het gehele jaar uitgebreid aandacht aan besteed. Om het jubileum te vieren zal het merk Keurslager in de aanloop naar Pasen volop landelijke aandacht krijgen. Op de winkelvloer worden producten waar Keurslagers extra trots op zijn uitgelicht, de ‘Keurslager klassiekers’.

Op verschillende landelijke en lokale radiostations zal de komende drie weken de Keurslager radiospot te horen zijn. In speciaal ontwikkelde recept- en ambachtsfilmpjes draagt de Keurslager vol trots zijn passie voor het slagersvak uit.

Keurslager klassiekers

Op de winkelvloer krijgt elke week een ander product een podium: producten waar Keurslagers al vele jaren extra trots op zijn. Dat zijn de entrecote, de - ooit door de Keurslager bedachte - slavink en de handgeknoopte rollade. Aangezien elke Keurslager zelfstandig ondernemers is, zullen ook lokale ‘klassiekers’ extra aandacht krijgen op de winkelvloer.

Jubileumjaar

De eerste jubileumcampagne is een aftrap om het zeventigjarig bestaan van de vereniging te vieren. Dit jaar zullen nog meer jubileumacties volgen.

Lees ook
Barbecueseizoen 2021?!

Barbecueseizoen 2021?!

In ieder nummer van Vleesmagazine schrijven twee columnisten over één onderwerp, vanuit hun eigen expertise en ervaring. Gertjan Kiers en Janine van der Geest buigen zich dit keer over het thema barbecueën.

KNS viert 130-jarig jubileum

KNS viert 130-jarig jubileum

Koninklijke Nederlandse Slagers (KNS) bestaat 130 jaar. Vanwege de coronacrisis vindt de brancheorganisatie voor slagers feestelijkheden niet gepast en kiest ervoor om de komende periode terug te kijken op de geschiedenis van de vereniging.

Actief verengingsleven is uitgangspunt van Vereniging van Keurslagers

Actief verengingsleven is uitgangspunt van Vereniging van Keurslagers

De Vereniging van Keurslagers bestaat 15 juli 2021 precies 75 jaar. Hoewel het slagersvak door de jaren heen drastisch is veranderd, is de basis van de Keurslagers nagenoeg hetzelfde gebleven, aldus directeur Joep Klaver en voorzitter Roelof Mulder. Gezamenlijk optrekken richting consument binnen een actief verenigingsleven is nog steeds het uitgangspunt....