Jonathan Zandbergen en The Meatlovers verlengen samenwerking

TheMeatlovers-verlenging-ambassadeur-JonathanZandbergen (1)

Stefchef Jonathan Zandbergen is één van ambassadeurs van Themeatlovers.nl. Met recepten inspireert hij vleesliefhebbers tot de lekkerste gerechten die de hoge kwaliteit vlees van The Meatlovers tot zijn recht laten komen. De samenwerking bevalt beide partijen goed, vandaar dat deze voor de komende twee jaar is verlengd.

The Meatlovers bestaat uit een serie vriesvers producten die in supermarkten verkrijgbaar zijn. Daarnaast is in het eerste kwartaal van 2020 de webshop www.themeatlovers.nl tot stand gekomen, waar consumenten online vlees kunnen bestellen en het vers thuisbezorgd krijgen. Met het prachtige kwaliteitsvlees van The Meatlovers kan de consument thuis een restaurant-waardige ervaring hebben. Recepten en tips van een echte sterchef helpen hier nog eens extra bij. Sinds 2017 is Jonathan Zandbergen actief voor The Meatlovers.

Jonathan-Zandbergen-TheMeatlovers-300x207 Beide partijen zijn overeengekomen de samenwerking te continueren en intensiveren. Zo is afgelopen jaar het gezicht van Jonathan ook op de retailverpakkingen verschenen. Het maken van receptenfilmpjes wordt vervolgd en er bestaan ideeën voor extra filmpjes met een andere insteek. Daarnaast zal de rol van Jonathan worden uitgebreid richting culinair adviseur. Hij zal bijvoorbeeld samen met de slagers van The Meatlovers kijken naar assortimentsuitbreiding en nieuwe producten selecteren. Waar het aanbod nu vooral uit naturel vlees bestaat, zijn er plannen om bijvoorbeeld een gekruide worst met eigen receptuur te ontwikkelen.

Vertellen over herkomst

‘Het is altijd leuk om thuis-koks te helpen met recepten, zeker met het mooie vlees dat The Meatlovers biedt’, zegt Jonathan Zandbergen. ‘Uiteraard heb ik de producten getest voor me aan The Meatlovers te verbinden en in de afgelopen jaren is de kwaliteit constant hoog gebleven. Ik wil consumenten graag meer vertellen over de achtergrond en herkomst van dit bijzondere vlees. Dat is nu nog onderbelicht en verdiend de aandacht, want ook dat heeft zeker bijgedragen in mijn keuze om met The Meatlovers in zee te gaan.’

The Meatlovers is een merk van Jan Zandbergen ‘Innovation that Matters’. ‘Fijn dat we weer een paar jaar samen verder gaan’, reageert Marketing Manager Laurens Zandbergen op de samenwerking. ‘Hoewel er -ondank dezelfde achternaam- geen familieband is, voelt het vertrouwd om Jonathan aangehaakt te hebben bij The Meatlovers. Het is prettig om de kijk en inbreng van een toonaangevende chef-kok te hebben. Jonathan is met zijn kennis en enthousiasme echt van meerwaarde voor ons. En, we merken dat zijn recepten gewaardeerd worden door de consumenten. Ik maak zelf af en toe ook een van zijn gerechten na en kijk dus al uit naar een volgende serie inspiratie filmpjes.’

The Meatlovers

The Meatlovers biedt consumenten naturel vlees, wild en gevogelte van hoogwaardige kwaliteit. Het vlees komt uit de beste streken ter wereld. Ras en voeding zijn medebepalend voor de smaak, ook hier houdt The Meatlovers rekening mee in haar keuze voor het assortiment. The Meatlovers bestaat uit een breed assortiment vries vers producten voor de retail. Daarnaast heeft het een webshop (themeatlovers.nl) waar consumenten online vlees kunnen bestellen en het vers thuisbezorgd krijgen.

Jonathan Zandbergen

Chef-kok Jonathan Zandbergen  is Executive chef bij 1 Michelinster restaurant Merlet in Schoorl en door Gault&Millau verkozen tot Talentvol Chef van het jaar 2017. In 2018 was hij een van de vaste juryleden van Masterchef Nederland en sinds maart 2020 mag hij ook de titel SVH Meesterkok voeren.

 
Lees ook
EU lanceert gedragscode gezonde en duurzame voeding

EU lanceert gedragscode gezonde en duurzame voeding

De Europese Commissie (EC) en 65 belanghebbenden uit de sector ondertekenden begin juli de EU-gedragscode voor verantwoordelijke levensmiddelenbedrijven en marketingpraktijken. Het is de volgende stap in de “Van boer tot bord”-strategie.

Diepvriesassortiment Jan Zandbergen in de lift

Diepvriesassortiment Jan Zandbergen in de lift

Volgens cijfers van Nielsen Retail Data steeg de totale omzet van de categorie diepvriesvlees in de Nederlandse retail het afgelopen jaar met 6 procent. Voor Jan Zandbergen Group zijn Portion Frost en The Meatlovers de sterkst groeiende merken binnen deze categorie.

Verbufa breidt verkoopteam Nederland uit

Verbufa breidt verkoopteam Nederland uit

Maartje Keller is in februari in dienst getreden bij Verbufa. Zij vervult binnen de organisatie de rol van accountmanager.Keller heeft meer dan dertig jaar ervaring in de vlees- en voedingsmiddelenbranche en is sterk in het ontwikkelen van creatieve concepten voor de eindgebruiker en denkt mee in oplossingen bij productieprocessen. Eerder werkte zij...