Gerrit den Bok aan het roer bij Marel

attachment-001_food-image-1224482

Gerrit den Bok staat vanaf 1 mei 2013 aan het roer bij Marel Townsend Further Processing.

Als voormalig procestechnoloog en momenteel als lid van het managementteam van Marel Stork Poultry Processing en voorzitter van het Marel Global Service Team is hij verantwoordelijk voor de wereldwijde service-activiteiten. Den Bok heeft meer dan 23 jaar ervaring binnen Marel Stork Poultry Processing. Al enige tijd koesterde hij de ambitie leiding te geven aan één van de Marel bedrijven en binnenkort kan hij dat voornemen verwezenlijken. ‘Ik word wel uit mijn comfortzone gehaald,’ laat Den Bok in een reactie weten. ‘Nu pas ik mijn ervaring nog toe binnen mijn oude, vertrouwde omgeving, maar straks krijg ik te maken met nieuwe machines, een nieuwe markt, nieuwe klanten en nieuwe collega's. En dat is een uitdaging waar ik mij erg op verheug.’

Gerrit den Bok zal kantoor houden in Boxmeer, maar wil ook op de locaties in het Franse Baud en het Amerikaanse Des Moines geen onbekende blijven. In maart bracht hij al een bezoek aan het kantoor in Iowa om zich voor te stellen.

Lees ook
Delmo geeft praktisch advies voor kersverse ondernemer

Delmo geeft praktisch advies voor kersverse ondernemer

Bennebroek heeft sinds jaren weer een slagerij. Brian de Beer opende in maart Keurslagerij BeerZ. Een voormalige boekwinkel werd omgebouwd tot een gloednieuwe slagerij. Als nieuwbakken ondernemer kon hij bij de keuze voor machines het advies van Delmo goed gebruiken. “Ik ben heel tevreden over Delmo: niet alleen wat betreft het advies, maar ook de service...

Marel breidt locatie Boxmeer verder uit

Marel breidt locatie Boxmeer verder uit

In februari 2022 start Marel met de verbouwing van de locatie in Boxmeer. Vanwege de groei van deze locatie heeft Marel gekozen voor uitbreiding zodat het bedrijf een toekomstbestendige werkomgeving kan creëren voor alle medewerkers.

Ingrijpende makeover pand MULTIVAC voor duurzame toekomst

Ingrijpende makeover pand MULTIVAC voor duurzame toekomst

Klantcontact, productbeleving en modern werken staan centraal bij de metamorfose van het hoofdkantoor van MULTIVAC. “Na de makeover staat er een kantoor dat klaar is voor de toekomst. Een eyecatcher waar we trots op zullen zijn.”