F*ck de prijs, leve de service

F*ck de prijs

Met F*ck de prijs, leve de service wil auteur Paul Moers laten zien dat bedrijven het niveau van hun service vaak overschatten en niet in de gaten hebben waar ze tekortschieten. Excellente service biedt veel meer kansen dan bedrijven nu zien en klanten zitten daar echt op te wachten. Een serviceorganisatie moet je bouwen en dat begint bij serviceleiderschap. Bovendien moet je service echt waarmaken, je moet leren verkopen.

Bedrijven raken steeds meer verzeild in een negatieve prijsspiraal in de race to the bottom. Dit heeft dramatische neveneffecten zoals milieuproblemen, slechte arbeidsomstandigheden, dierenleed, etc. Om dat te doorbreken is excellente service leveren een waardevolle oplossing, nee … een must. Service mogelijkheden zijn eindeloos, maar vragen creativiteit. F*ck de prijs, leve de service is een boek bomvol modellen, voorbeelden en praktische tips hoe je als bedrijf of organisatie écht dienstbaar kunt worden en klanten aan je kunt binden en dat tegen wél een goede prijs.

Oud-retailer Paul Moers is consultant, publicist, spreker en een veel gevraagd commentator voor radio en televisie. Zijn laatste boek Dienstbaar zijn is het nieuwe goud, is sinds september 2013 al toe aan een vijfde druk. Naast veel media-aandacht kan deze bestseller ook rekenen op veel belangstelling van marketeers en bedrijven.

Wij spraken Paul Moers in 2020 over kansen voor ondernemers in coronatijd. Dit artikel verscheen onder andere in Bakkers in bedrijf, Vlees en Vismagazine. Lees dit artikel online terug.

Naar het artikel

Schrijver Paul Moers | Prijs 22,95 | ISBN 8710114004819

Dossiers
Lees ook
KVK-onderzoek naar starten eigen onderneming

KVK-onderzoek naar starten eigen onderneming

Een eigen bedrijf beginnen. Ruim 4 miljoen Nederlanders dromen ervan, maar toch gaat lang niet iedereen de uitdaging aan. Onzekerheid over de inkomsten is een van de belangrijkste redenen om te twijfelen. Eigen baas zijn is een reden om het wel te doen. Dat blijkt uit onderzoek van de Kamer van Koophandel (KVK).

De Hongerwinter - Ingrid de Zwarte

De Hongerwinter - Ingrid de Zwarte

De Hongerwinter van 1944-1945 is een beruchte periode in de Nederlandse geschiedenis. In haar boek De hongerwinter ziet historicus Ingrid de Zwarte was het niet als periode van passief lijden, maar juist van ongekende veerkracht.

Dierloos – Dirk-Jan Verdonk

Dierloos – Dirk-Jan Verdonk

Dierloos van Dirk-Jan Verdonk omschrijft de geschiedenis van vegetariërs en veganisten in Nederland. Hoe ontstond het vegetarisme en veganisme en hoe verliep de ontwikkeling?