Strategisch partnerschap MULTIVAC en Handtmann
BEDRIJFSINFORMATIE | Het single-source principe maakt het voor de klant eenvoudiger: één aanbieder dus één aanspreekpunt en daardoor efficiënter plannen en installeren. Slicen, portioneren, verpakken en etiketteren van vlees: Automatiseringslijnen voor deze taken bestaan vaak uit machines van verschillende fabrikanten. "Door concurrentiedruk en een toenemende diversiteit aan productaanbod, zoeken veel voedselproducenten naar lijnoplossingen die snel gepland, geïnstalleerd en kosteneffectief zijn. Om aan deze vraag te voldoen, hebben we ons netwerk van prominente partners uitgebreid en zijn we een strategisch partnerschap aangegaan met HANDTMANN - 's werelds toonaangevende fabrikant van systemen voor vullen, portioneren, vormen en doseren." legt Christian Traumann, Group President bij MULTIVAC, uit.
Alles uit één hand: Klanten besparen tot 40 procent van de tijd alleen al in de ontwerpfase
Zowel MULTIVAC Nederland als Verbufa-Handtmann kunnen nu geïntegreerde lijnoplossingen bieden voor de productie en verpakking van worst, gehakt, gevormde producten zoals hamburgers, en gedoseerde producten voor een groot aantal industrieën. De vul- en portioneertechnologie van HANDTMANN wordt aangevuld met de trayseal- of dieptrekmachines en lijnexpertise van MULTIVAC, zoals MULTIVAC Line Control (MLC). Dit resulteert in tastbare voordelen voor klanten. Dankzij de interactie met slechts één contactpersoon bespaar je alleen al in de ontwerpfase tot 40 procent tijd.
|
Altijd op de hoogte blijven?
Dossiers
Meer over
Lees ook
‘Huidverpakkingen bieden mogelijkheid voor betere productpresentatie’
Voorverpakken en gepersonaliseerd verpakken zijn in opkomst in de vleesbranche. Daarnaast is de aandacht voor duurzaamheid onverminderd hoog. Ook voor speciale feestdagen worden steeds innovatievere oplossingen gevonden om de klant maatwerk te kunnen bieden. Een skinpack hoort hier steeds vaker bij. Vandaag het tweede deel van deze rondvraag met Hein...
‘Slim verpakken zorgt voor stijging omzet en daling dervingskosten’
Voorverpakken en gepersonaliseerd verpakken zijn in opkomst in de vleesbranche. Daarnaast is de aandacht voor duurzaamheid onverminderd hoog. Ook voor speciale feestdagen worden steeds innovatievere oplossingen gevonden om de klant maatwerk te kunnen bieden. Een skinpack hoort hier steeds vaker bij. Vandaag het eerste deel van deze rondvraag met Huub...
Steeds meer maatwerk in verpakkingen
Voorverpakken en gepersonaliseerd verpakken zijn in opkomst in de vleesbranche. Daarnaast is de aandacht voor duurzaamheid onverminderd hoog. Ook voor speciale feestdagen worden steeds innovatievere oplossingen gevonden om de klant maatwerk te kunnen bieden. Een skinpack hoort hier steeds vaker bij.