Verstegen introduceert biologische kruiden

attachment-001_food-image-VLS11404I01

ROTTERDAM - Verstegen Spices & Sauces introduceert 24 verschillende soorten biologische kruiden, specerijen en kruidenmixen voor de professionele markt.

ROTTERDAM - Verstegen Spices & Sauces introduceert 24 verschillende soorten biologische kruiden, specerijen en kruidenmixen voor de professionele markt.

Verstegen introduceert de kruiden bewust in een tijd waarin aandacht voor de kwaliteit van eten steeds belangrijker wordt. Waarin ‘Slow Food’ een centralere plek krijgt. ‘En waarin er een groeiende behoefte is aan eerlijk en duurzaam eten,’ laat Verstegen in een persbericht weten. ‘Het assortiment sluit naadloos aan bij deze trends: biologische kruiden, specerijen en kruidenmixen. Producten die staan voor kwaliteit, puur, eerlijkheid, authenticiteit en smaak.’

Verstegen zet hiermee het grootste assortiment biologische kruiden, specerijen en kruidenmixen voor de professionele markt neer. Een assortiment waarmee kan worden ingespeeld op de nationaal en internationaal groeiende vraag naar biologische producten.  Het voltallige assortiment is SKAL gecertificeerd. De producten hebben een prachtige kleurstelling en een volle smaakbeleving en zijn verpakt in handige transparante, vierkante strooibusjes met een onderscheidende ‘grasgroene’ dop.

 

Lees ook
Hanenvlees in assortiment Odin

Hanenvlees in assortiment Odin

De biologische foodcoop Odin neemt hanenvlees op in het online assortiment. In juli start de campagne ‘Denk ook aan mij bij het kopen van een ei’. Odin wil zo bijdragen aan bewustwording rond het thema ‘hanen’, bijdragen aan een transparantere pluimveeketen en een markt voor hanenvlees creëren.

Vion blikt terug op succesvolle editie PLMA

Vion blikt terug op succesvolle editie PLMA

Vion Food Group was een van de exposanten tijdens PLMA 2022, de private label vakbeurs georganiseerd door de Private Label Manufacturers Association. Duurzaamheid, gezondheid, convenience en creativiteit voerden de boventoon.

Start nieuwe campagne ‘De mooiste boodschap is bio’

Start nieuwe campagne ‘De mooiste boodschap is bio’

De driejarige Europese campagne ‘De mooiste boodschap is bio’ is gestart met als doel groei van het biologische marktaandeel en vergroting van de herkenbaarheid en het vertrouwen in het Europese biologische keurmerk. De campagne loopt tegelijkertijd in Zweden, Finland en België.