Het nieuwe convenience merk van de VanDrie Group, JAN, is als primeur gelanceerd bij Hanos. JAN werd onlangs tijdens de internationale voedingsmiddelenbeurs SIAL in Parijs al geïntroduceerd. Het merk heeft een breed assortiment van gemaksproducten zoals de kalfsburger.
Lancering JAN
De VanDrie Group is de exclusieve leverancier van kalfsvlees in alle Hanos-vestigingen. Hanos is daarmee de aangewezen partner om JAN voor het eerst aan de Nederlandse foodservice aan te bieden. In de Hanos-vestigingen is veel aandacht voor de lancering van JAN. De vestigingen krijgen een breed assortiment JAN kalfsvleesproducten geleverd, waaronder de sous-vide bereide kalfsosso-buco, kalfssukade, kalfsstoofvlees, kalfsspareribs en de kalfswang. Over de gehele maand december zijn er in alle vestigingen proeverijen waar de gasten de nieuwe JAN producten kunnen proeven.
Kenmerken JAN
De producten van JAN zijn eenvoudig te bereiden, bestaan uit hoogkwalitatieve vleesdelen, bevatten minder zout, uitgebreide productverantwoording en via een Q&R-code kunnen gebruikers nadere informatie over de productiewijze inzien.