Tweede editie VIP Event op 7, 8 en 9 maart 2016

VIP event masterclass

Na een succesvolle eerste editie op 23 en 24 maart 2015, houdt Versplatform in 2016 voor de tweede keer het VIP Event. De tweede editie van het VIP Event vindt plaats op 7, 8 en 9 maart en wordt nog meer uitgebreid met een ‘versbrede’ insteek.

'Het idee achter het VIP Event is om de gehele versbranche samen te brengen op een evenement en de kennisoverdracht tussen de verschillende versgroepen te stimuleren', legt Ruud Bakker, directeur van Versplatform, uit waarom het VIP Event in 2016 opnieuw wordt gehouden. 'Afgelopen jaar hebben we met de eerste editie een goede basis neergezet met diverse sprekers waaronder Herman den Blijker, nieuwe producten en versconcepten. Een succesvolle opzet naar nu blijkt. Na het overweldigende bezoekersaantal van bijna 1200 versondernemers en de vele enthousiaste reacties, kan een vervolg niet uitblijven.'

Autoriteiten

De tweede editie van het VIP Event belooft opnieuw een inspirerend evenement te worden boordevol verrassend vers, de fijne kneepjes van de versambachten, inspiratiesessies en demonstraties. Bakker: 'Met autoriteiten uit het versvakmanschap en prominente experts zullen we op het VIP Event 2016 weer interessante thema’s voor versondernemers aansnijden. Na het succes van afgelopen jaar kunnen we het VIP Event meer uitbouwen met een ‘versbreder’ karakter, waarin alle versbranches nog meer vertegenwoordigd worden.'

VersPlatform Nederland

Naast organisator van het VIP Event, is Versplatform sinds 2007 versmarketingpartner voor ruim 1700 versspecialisten. Versplatform staat dagelijks honderden versspecialisten te woord. Met een enthousiast team van vakmensen met kennis en ervaring in de versbranche, wordt complete (marketing)ondersteuning geboden. Van landelijke en lokale online én offline marketingacties, tot winkeladvies, workshops en kookdemonstraties. Maar ook bedrijfsadvies, allergenenoplossingen, websites en webshops, marketingadvies, vormgeving en drukwerk.

Lees ook
Theatermaker Peergroup presenteert Slachtvisite

Theatermaker Peergroup presenteert Slachtvisite

De voorstelling is een combinatie van projecties, filmbeelden en een slager die een varken uitbeent. Met de voorstelling willen de makers het verhaal van de voedselindustrie schetsen.

PLUS introduceert nieuw vers vleesmerk Boerentrots

PLUS introduceert nieuw vers vleesmerk Boerentrots

PLUS lanceert ‘Boerentrots van PLUS’ op de vleesafdeling. Met de introductie van het nieuwe versmerk wil supermarktketen laten zien "veel waarde te hechten aan de samenwerking met haar boeren en de keten verder te willen versterken en verduurzamen."

Extra rubriek voor hybride/ vegetarische producten tijdens NSM

Extra rubriek voor hybride/ vegetarische producten tijdens NSM

Het bestuur van de NSM organiseert op zaterdag 2 oktober 2021 de Noordelijke Slagers Manifestatie. Die dag vindt er een productenkeuring plaats. Hierbij is er dit jaar ook een rubriek voor 'vegetarische’ of ‘hybride vegetarische’ producten.Het bestuur is van plan om bij de productenkeuring, waarbij weer gebruik gemaakt kan worden van de gastvrijheid...