Cora in november weer op de buis

cora moraTILBURG - Cora van Mora komt definitief terug. In november is het reclameboegbeeld van Mora weer op de buis. Vooral de start van Cora van Mora op tv zal een knaller worden.

Dat meldt directeur Hans Vermeulen van Ad van Geloven, dat het merk eind vorig jaar overnam van Unilever. Enkele maanden geleden verklapte Vermeulen al dat er sprake zou zijn van een comeback van Cora.

Begin november is het zover. 'En de eerste zes weken worden heel intensief. We willen Mora echt weer op de kaart zetten', aldus Vermeulen in De Volkskrant. In de nieuwe spotjes gaat Cora van Mora op zoek naar een nieuwe Cora. Deze zoektocht duurt minimaal een jaar.

Cora van Mora, gespeeld door Juliëtte de Wijn, was zestien jaar lang het gezicht van Mora. Vijf geleden kwam er een einde aan de 'kroketcarrière' van de actrice.

Lees ook:
Mora kan niet zonder Cora (28 maart 2006)

Lees ook
Unilever Brazilië ontvangt miljardenclaim wegens belastingontwijking

Unilever Brazilië ontvangt miljardenclaim wegens belastingontwijking

Ruim €2 miljard; dat eist de Braziliaanse fiscus van Unilever, omdat het levensmiddelenconcern heeft geprobeerd belastingen te ontwijken.

Samenwerking Unilever en Enough

Samenwerking Unilever en Enough

Unilever en De Vegetarische Slager gaan samenwerken met foodtechbedrijf ENOUGH (voormalig 3F BIO). Gezamelijk willen de bedrijven nieuwe plantaardige vleesproducten ontwikkelen en produceren.

Zigeunersaus wordt in Duitsland 'paprikasaus op zijn Hongaars'

Zigeunersaus wordt in Duitsland 'paprikasaus op zijn Hongaars'

Naar aanleiding van de discussie over racistische namen en begrippen verandert het Duitse merk Knorr de naam van zijn zigeunersaus. De nieuwe naam wordt Paprikasauce Ungarische Art, paprikasaus op zijn Hongaars.Moederconcern Unilever zegt tegen Duitse media dat de saus binnen enkele weken met de nieuwe naam in de schappen staat. ‘Omdat de term zigeunersaus...