Ad van Geloven presenteert lasagnesnack

attachment-001_food-image-VLS2997I01

AMSTERDAM - Ad van Geloven introduceert op de Horecava de lasagnesnack Lazzagni.

AMSTERDAM - Ad van Geloven introduceert op de Horecava de lasagnesnack Lazzagni.

Ad van Geloven wilde met Lazzagni, dat qua uiterlijk wel wat weg heeft van een hoekige kroket, iets geheel nieuws op de markt brengen. 'Snacks zijn redelijk traditioneel, maar iedereen kent wel lasagne en ook gepaneerde producten', licht productmanager Chantal de Hond (zie foto) van Ad van Geloven toe.

Het gepaneerde product bestaat uit rundergehakt met een soort tagliatelle. 'De bruine en oranje korreltjes van de paneer zie je ook na het frituren. Dat geeft een Italiaanse uitstraling', aldus De Hond.

De snack werd in oktober al voorzichtig gepresenteerd tijdens een regionale horecabeurs in Brabant. Toen kwam het product ook op de markt. Lazzagni is verkrijgbaar in cafetaria's en wordt ook aangeboden in de catering. Ad van Geloven houdt foodservice en retail gescheiden en er zijn dan ook geen plannen het product in het schap van de supermarkt te leggen.

Saté

Ad van Geloven presenteerde bovendien Party Time: vier soorten saté met de smaken gewoon, knoflook, tikka en hot curry in één verpakking.

De satéetjes kunnen worden bereid in zowel de frituur, als de oven en de magnetron. 'Op veel locaties beschikken mensen niet over een frituur. Met de oven of de magnetron kunnen ze het product toch klaarmaken', aldus de product manager.

Lees ook:

Ruig vestigt aandacht op wild (9 januari 2007)

Kijk in ons nieuwsoverzicht voor:

Alle berichten over de Horecava

Alle berichten over Ad van Geloven

Meer over
Lees ook
‘Markt vleesvervangers in 10 jaar naar 140 miljard’

‘Markt vleesvervangers in 10 jaar naar 140 miljard’

De markt voor vleesvervangers is in potentie goed voor 140 miljard dollar. Volgens kenners van de Britse bank Barclays kan de omzet van onder meer bonenburgers, vegaschnitzels en andere vlees-alternatieven dat bedrag binnen tien jaar aantikken, zo schrijft zakenkrant Financial Times. Vleesvervangers zouden daarmee dan goed zijn voor 10 procent van de...

Marketingrapport Slagersbranche 2018 verschenen

Marketingrapport Slagersbranche 2018 verschenen

Het Marketingrapport Slagersbranche 2018 is afgelopen week verschenen. Marktdata.nl heeft een uitvoerig onderzoek uitgevoerd onder slagerijen in Nederland, de onderzoeksresultaten zijn gepubliceerd in het rapport.Het Marketingrapport Slagersbranche 2018 biedt een actueel en compleet overzicht van de branchestructuur, het inkoopgedrag, de leveranciers...

Slagers in Markthal hebben het moeilijk

Slagers in Markthal hebben het moeilijk

Leegstand wordt een steeds groter probleem voor de Markthal in Rotterdam. Sinds de opening van het woon- en winkelgebouw met inpandige markthal in oktober 2014, stonden op geen enkel moment zo veel kramen leeg al nu. Waar horeca-ondernemers goede zaken doen, hebben veel eigenaren van versunits, waaronder diverse slagers, moeite het hoofd boven water...