Weidenaar introduceert droge worst-abonnement

Weidenaar droge worst abonnement cadeau_klein

Weidenaar introduceert een droge worst-abonnement. Het abonnement bestaat uit drie pakketten en wordt op verschillende momenten in het jaar thuis afgeleverd. De worstmakers van Weidenaar selecteren de droge worst. Consumenten weten niet van te voren welke droge worst er in het pakket zit.

Met het abonnement richt Friese merk zich allereerst op mensen die een cadeau zoeken voor een verjaardag, een jubileum of een ander bijzonder moment zoals Vaderdag. Maar consumenten kunnen ook een abonnement voor zichzelf af sluiten. "Ook kan ik mij goed voorstellen dat er Friezen zijn die vrienden of familie kennis willen laten maken met droge worst. Dan is dat nu super makkelijk. Je sluit een abonnement af en wij regelen de rest",  zegt Wini Weidenaar die verantwoordelijk is voor de communicatie van het gelijknamige bedrijf. 

Op de website van Weidenaar staat alle informatie over het abonnement. 

Dossiers
Lees ook
Boek vertelt verhaal achter Brandt & Levie Worstmakers

Boek vertelt verhaal achter Brandt & Levie Worstmakers

Bij uitgeverij Nijgh & Van Ditmar is dinsdag 17 november 'De Worst Story' van Samuel Levie verschenen. Dit boek vertelt het verhaal achter Brandt & Levie Worstmakers.'De Worst Story' vertelt het verhaal van een vriendschap tussen drie jongens (Samuel Levie, Geert van Wersch en Jiri Brandt), zoals die is ontstaan in de loopgraven van het Amsterdamse...

Broodbeleg en borrelhapjes goed voor derde vleesconsumptie

Broodbeleg en borrelhapjes goed voor derde vleesconsumptie

Vleeswaren zijn populair als broodbeleg en bij de borrel, blijkt uit een onderzoek van bureau Kien onder 754 Nederlanders van 18 jaar en ouder. 62 procent van de ondervraagden eet vaker dan één keer per week vleeswaren op brood. Daarnaast meldt 24 procent graag worst bij de borrel te gebruiken.Kien verrichte het onderzoek in opdracht van Natuur en Milieu...