Weidenaar introduceert droge worst-abonnement

Weidenaar droge worst abonnement cadeau_klein

Weidenaar introduceert een droge worst-abonnement. Het abonnement bestaat uit drie pakketten en wordt op verschillende momenten in het jaar thuis afgeleverd. De worstmakers van Weidenaar selecteren de droge worst. Consumenten weten niet van te voren welke droge worst er in het pakket zit.

Met het abonnement richt Friese merk zich allereerst op mensen die een cadeau zoeken voor een verjaardag, een jubileum of een ander bijzonder moment zoals Vaderdag. Maar consumenten kunnen ook een abonnement voor zichzelf af sluiten. "Ook kan ik mij goed voorstellen dat er Friezen zijn die vrienden of familie kennis willen laten maken met droge worst. Dan is dat nu super makkelijk. Je sluit een abonnement af en wij regelen de rest",  zegt Wini Weidenaar die verantwoordelijk is voor de communicatie van het gelijknamige bedrijf. 

Op de website van Weidenaar staat alle informatie over het abonnement. 

Dossiers
Lees ook
Restaurant Eet-Lokaal Europees bekerwinnaar met droge metworst

Restaurant Eet-Lokaal Europees bekerwinnaar met droge metworst

Restaurant Eet-Lokaal in Zevenaar is Europees bekerwinnaar geworden met een droge metworst van de Piemontese runderen van Landgoed Huis Sevenaer. De horecagelegenheid ontving het predicaat 'Excellent' van de Confrérie de Chevaliers du Goute-Andouille voor het product dat het in samenwerking met slager Frans Gerritschen ontwikkelde.'De worst die Hubenaer...

Milde conservering maakt droge levensmiddelen veiliger

Milde conservering maakt droge levensmiddelen veiliger

Met een zojuist afgerond onderzoeksproject heeft TOP bv aangetoond dat milde conservering een goede methode is voor het ontsmetten van droge ingrediënten voor levensmiddelen. Technieken als pascalisatie (hoge druk) hebben grote voordelen ten opzichte van de gebruikelijke methoden om ziekteverwekkende bacteriën uit te schakelen.Bij samengestelde producten...

Patrick Knot opent slagerij met eigen producten en vlees uit eigen regio

Patrick Knot opent slagerij met eigen producten en vlees uit eigen regio

Met eerlijke en smaakvolle producten willen Patrick Knot en Deborah Kamminga hét verschil maken en de klanten aan de slagerij binden. Een half jaar geleden openden ze slagerij Patrick in Groningen, waar ze vooral inzetten op producten uit hun eigen worstmakerij en de verkoop van vlees uit de regio.De slager en zijn vriendin hoorden dat het pand van...