Wakker Dier mailt aanbiedingen 'goed' vlees

attachment-001_food-image-VLS11518I01

AMSTERDAM – Wakker Dier gaat consumenten aanbiedingen van vleesvervangers en biologisch vlees in supermarkten mailen. De service is onderdeel van de campagne tegen de kiloknallers.

AMSTERDAM – Wakker Dier gaat consumenten aanbiedingen van vleesvervangers en biologisch vlees in supermarkten mailen. De service is onderdeel van de campagne tegen de kiloknallers.

Op www.wakkerdier.nl/wakkerewinkelaar kunnen mensen zich inschrijven voor de Wakkere Winkelaar. Elke twee weken krijgen consumenten aanbiedingen van vleesvervangers en biologisch vlees, zuivel en eieren in de mail, meldt Meat & Meal.

De aanbiedingen komen van de grootste zes supermarkten: Albert Heijn, C1000, Super de Boer, Jumbo, Plus en Dirk/Bas/Digros. In de folder staat ook welke supermarkt deze week een diervriendelijke aanbieding heeft.

Lees ook: Wakker Dier pakt stunten met vlees aan

 

Altijd op de hoogte blijven? 

Neem een abonnement
  
Lees ook
New-Meat, 100% plantaardig met de smaak en textuur van vlees

New-Meat, 100% plantaardig met de smaak en textuur van vlees

“We denken dat we uiteindelijk de koe kunnen verslaan”, zegt Edwin Bark, senior vicepresident bij Redefine Meat. Het bedrijf maakt 100% plantaardige producten met de smaak en textuur van vlees. Ze zijn de overall winnaar van de Horecava Innovation Award die op 9 januari uitgereikt zijn op Horecava.

Redefine Meat wint Horecava Innovation Award

Redefine Meat wint Horecava Innovation Award

De plantaardige vleesproducent Redefine Meat is de overall winnaar van de Horecava Innovation Award. Tijdens de opening van de Horecava op maandag 9 januari reikte juryvoorzitter Puck Wilbers de verschillende awards uit.

Verkoop vlees- en zuivelvervangers vlakt af, maar ABN AMRO verwacht verdubbeling in 2030

Verkoop vlees- en zuivelvervangers vlakt af, maar ABN AMRO verwacht verdubbeling in 2030

De afgelopen jaren groeide de verkoop van vlees- en zuivelvervangers explosief, maar deze lijkt nu af te vlakken. Desondanks verwacht ABN AMRO de komende acht jaar een verdubbeling van de verkoop van plantaardige alternatieven.