Vloggers promoten Dag van de Slager XXL

kalvijn-en-senna-youtube-500

YouTuber Kalvijn geeft online aandacht aan de Dag van de Slager XXL. In de challenge 'Kun jij raden welk dier jij eet' nemen Youtubers Kalvijn en Senna het tegen elkaar op. Arend ten Wolde en Josja Haagsma bereiden de gerechten voor de jonge vloggers. Doel van de vlog is om jongeren te bewegen naar de slager te gaan.

De Dag van de Slager XXL komt er aan. In de week van 24 tot en met 26 mei is het thema bij de slagers in Nederland ‘jong geleerd, oud gedaan’. Dat vraagt om online aandacht, waarvoor YouTuber Kalvijn is gevraagd. Hij promoot tevens de Dag van de Slager, de slagerij en het slagersvak.

Slagers Arend en Josja

YouTuber Kalvijn heeft collega YouTuber Senna uitgenodigd om mee te doen aan een speciale challenge: kun je raden welk dier je eet? Slager Arend ten Wolde in Amsterdam is gastheer voor de YouTubers en vertelt het duo meer over het slagersvak. Arend krijgt weer versterking van toekomstig IYBC’er Josja Haagsma. Samen laten zij het slagersvak zien en presenteren ze Kalvijn en Senna heerlijke gerechtjes, die de YouTubers moet herkennen in de challenge.

YouTuber-Kalvijn-e1525256841297-272x1821 YouTuber Kalvijn gaat het slagersvak en de Dag van de Slager promoten.
Foto: KNS

Kalvijn heeft 770.000 abo’s

Kelvin Boerma, alias Kalvijn, is in één jaar tijd met zijn YouTube-kanaal gestegen van 480.000 naar 770.000 abonnees. Hij is medeoprichter van de populaire VEED Awards, stimuleert nieuwe talent, heeft een gigantische hoeveelheid fans die hij de ‘KALFAM’ noemt en steekt hen graag een hart onder de riem met de quote: ‘Doe eens gek, je bent al normaal genoeg’! Kelvin is eerder dit jaar door het publiek uitgeroepen tot ‘Beste Mannelijke YouTuber’ en hij werd verkozen tot ‘Digital Celebrity 2018’ op de Spinawards.

Senna-Bellod-300x2541-150x150 YouTuber Senna

Senna

De 10-jarige Senna Bellod uit Beverwijk is de jongste pupil van Cinemates. Senna bekijkt de wereld met een open blik. Met haar vlogs geeft Senna een inkijkje in wat iemand van 10 bezighoudt. En niet zonder succes. Senna heeft binnen een mum van tijd bijna 70.000 abonnees aan haar weten te binden en daar lijkt voorlopig geen einde aan te komen.

Daarnaast zijn ze beiden actief op Instagram, waar ze ook een grote club volgers hebben.

Video

Bekijk hieronder de video van de vloggers. Zelf kunnen ondernemers deze video natuurlijk delen op hun website of Facebook-account.

Bron: KNS

Lees ook
FNV kondigt acties aan, wel nieuw cao-voorstel naar leden CNV Vakmensen

FNV kondigt acties aan, wel nieuw cao-voorstel naar leden CNV Vakmensen

FNV kondigt vandaag (23 mei) aan dat de vakbond vanaf maandag 30 mei actie gaat voeren bij met name de grote industriële slagerijen. Tegelijkertijd hebben Koninklijke Nederlandse Slagers (KNS) en CNV Vakmensen een onderhandelingsresultaat voor een nieuwe cao bereikt, wat wordt voorgelegd aan de leden.

KNS ontwikkelt nieuwe online imagocampagne slager

KNS ontwikkelt nieuwe online imagocampagne slager

Koninklijke Nederlandse Slagers (KNS) heeft voor haar leden een nieuwe campagne opgezet rondom de thema’s zomer, barbecue en samen eten. Het doel van de campagne is om “de slager en het ambacht positief in beeld te brengen.”

KNS geeft update over CAO-onderhandelingen

KNS geeft update over CAO-onderhandelingen

Koninklijke Nederlandse Slagers geeft op de website een update over de cao-onderhandelingen. De brancheorganisatie en de vakbonden FNV en CNV Vakmensen hebben nog geen overeenstemming bereikt.