Versplatform vernieuwt en introduceert de lokale versheld

4 maart 2016

Versplatform introduceert vandaag haar nieuwe huisstijl en aanpak. Door middel van zes v’s en de lokale versheld spelen zij in op de groeiende trend van de ‘local hero’s’. Met het veranderende retaillandschap ligt er een nieuwe kans voor de lokale ondernemers. Een kans waar Versplatform graag op inspeelt. Daarnaast viert zij volgend jaar haar 10-jarig jubileum, dus tijd voor verandering!

Het doel van Versplatform is het verbeteren van de lokale positie van versspecialisten en ze te ondersteunen in hun lokale succes. Dit gebeurt met een uitgebreid pakket van diensten op het gebied van marketing & communicatie, vaktechniek & ambacht en winkeladvies. Deze diensten zijn in de nieuwe aanpak door Versplatform onderverdeeld in de zes v’s: verhaal, voorlichting, vakmanschap, verbetering, verbinding, voordeel.

Versplatform_logo-250x300 Nieuwe logo

Nieuwe huisstijl

De gedachte van Versplatform is dat met de juiste invulling van deze v’s de versspecialist lokaal succes behaalt. Oftewel een lokale versheld wordt. Met het nieuwe logo wordt de visie van Versplatform extra benadrukt. Door gebruik te maken van de centrale ´V´, die midden in het platform staat en de link naar de ´verbindende schakel´, krijgen ook de zes v´s nog meer lading.

Mijn Versplatform

Bij deze nieuw huisstijl en aanpak gaat Versplatform haar diensten ook in een nieuw platform aanbieden, te weten ‘Mijn Versplatform’. Hier vindt de ondernemer diverse tips met betrekking tot zijn vak, de versbranche en winkel- en marketingondersteuning. Ronald Hoevenaars, directeur Versplatform: ‘Op een zeer gebruiksvriendelijke wijze wordt de ondernemer gestimuleerd en geïnspireerd tot het zelfstandig werken aan zijn imago als versheld.’ Tijdens het Vers Inspiratie Platform op 7 en 8 maart kunnen ondernemers alvast een sneak preview nemen in Mijn Versplatform.

Altijd op de hoogte blijven?