Verbufa breidt verkoopteam Nederland uit

Verbufa

Maartje Keller is in februari in dienst getreden bij Verbufa. Zij vervult binnen de organisatie de rol van accountmanager.

Keller heeft meer dan dertig jaar ervaring in de vlees- en voedingsmiddelenbranche en is sterk in het ontwikkelen van creatieve concepten voor de eindgebruiker en denkt mee in oplossingen bij productieprocessen. Eerder werkte zij onder andere voor Epos Kruiden en Specerijen.

Expertise sales team

Keller richt haar kennis richten op de vlees-, vegetarische en kip sector, (kant-en-klare) maaltijden en babyvoeding. Ook zal zij een aantal ambachtelijke klanten overnemen van Pascal Derksen, die Verbufa per februari heeft verlaten.

Laurien Flohil blijft haar expertise inzetten op brood & banket, kaas, zuivel, AGF, soep, salades en sauzen. Ronald zal naast de keyaccounts in vlees, snacks, petfood, vis en non-food het verkoopteam aansturen.

 
Lees ook
Strategisch partnerschap MULTIVAC en Handtmann

Strategisch partnerschap MULTIVAC en Handtmann

Alleen al 40 procent van je tijd besparen in de ontwerpfase dankzij de interactie met één contactpersoon. Wie wil dat nou niet! MULTIVAC en Verbufa-Handtmann bieden nu geïntegreerde lijnoplossingen voor productie en verpakking van worst, gehakt, hamburgers en gedoseerde producten.

‘Met minder personeel meer output genereren’

‘Met minder personeel meer output genereren’

Maaltijden zijn niet meer weg te denken uit het assortiment van veel slagers. Wat heb je, naast je eigen kwaliteitsvlees, daarvoor nodig? Dit is het laatste deel van deze rondvraag met Thomas Waals van Spako.

Maaltijden van de slager

Maaltijden van de slager

Maaltijden zijn niet meer weg te denken uit het assortiment van veel slagers. En het aandeel groeit alleen maar. Het is niet alleen zaak om verser en beter te zijn dan de supermarkten, maar ook om je te onderscheiden van andere versspecialisten die maaltijden verkopen. Wat heb je, naast je eigen kwaliteitsvlees, daarvoor nodig?