Bezorgservice Trunkrs reikte 29 juni de Trunkrs Client Awards uit. Onder andere BBQ Thuisbezorgd, Nice to Meat, Diviande en The Butchery vielen in de prijzen.
Met de Trunkrs Client Awards eert de bezorgservice klanten die vooroplopen in e-commerce een positieve impact maken op de bezorgmarkt. De Champion of All Award ging naar Nespresso. De tweede plaats was voor JHP Fashion en de derde voor BBQ Thuisbezorgd. Daarnaast waren er awards in de verschillende categorieën zoals Food, Biggest grower en Data King.
Trunkrs Client Awards
“Trunkrs wil een positieve impact hebben op people & planet”, zegt Jan Wijn, CEO van Trunkrs. “Dit kunnen wij niet zonder onze klanten, die zich stuk voor stuk inzetten voor hun deel van de keten. Door slim data in te zetten bijvoorbeeld, waardoor systemen goed integreren, klanten nog beter inzicht hebben in de status van hun bestelling en het aantal retouren verkleint. Of door klanten actief te informeren over onze duurzame bezorgmogelijkheden. Wij zijn blij met elke effort die onze klanten doen om de keten te verbeteren en daarvoor zetten wij ze graag in het zonnetje.”
Awards per categorie
Food
1. The Butchery
2. Mr. Fillet
3. BBQuality
Data King
1. BBQ Thuisbezorgd
2. Diviande
3. Groenteboer
Biggest Grower
1. Nice to Meat
2. The Muscle chef
3. Lampgigant
Rising star
1. Marley Spoon
2. Rico moda
3. K9 Shop
Healthy
1. Muscle meat
2. Alliance Healthcare
3. De Online drogist
Geen nieuws van Vleesmagazine meer missen? Schrijf je dan nu in voor onze nieuwsbrief en ontvang elke donderdag het laatste nieuws.
|
Best branding
1. Supspace
2. Kitcentrum
3. Yoursurprise
Technic & electronics
1. Alternate Nederland
2. Mediamarkt
3. Kamera Express
Gifts & Leisure
1. Boekenvoordeel
2. Uw bloemenman
3. De Bestelbox
Home deco
1. Baby & tiener
2. Babypark
3. Sanitairwinkel
Fashion
1. Eleganza
2. Tip de bruin
3. UV-fashions