Trunkrs Client Awards voor online vleesverkopers
Bezorgservice Trunkrs reikte 29 juni de Trunkrs Client Awards uit. Onder andere BBQ Thuisbezorgd, Nice to Meat, Diviande en The Butchery vielen in de prijzen.
Met de Trunkrs Client Awards eert de bezorgservice klanten die vooroplopen in e-commerce een positieve impact maken op de bezorgmarkt. De Champion of All Award ging naar Nespresso. De tweede plaats was voor JHP Fashion en de derde voor BBQ Thuisbezorgd. Daarnaast waren er awards in de verschillende categorieën zoals Food, Biggest grower en Data King.
Trunkrs Client Awards
“Trunkrs wil een positieve impact hebben op people & planet”, zegt Jan Wijn, CEO van Trunkrs. “Dit kunnen wij niet zonder onze klanten, die zich stuk voor stuk inzetten voor hun deel van de keten. Door slim data in te zetten bijvoorbeeld, waardoor systemen goed integreren, klanten nog beter inzicht hebben in de status van hun bestelling en het aantal retouren verkleint. Of door klanten actief te informeren over onze duurzame bezorgmogelijkheden. Wij zijn blij met elke effort die onze klanten doen om de keten te verbeteren en daarvoor zetten wij ze graag in het zonnetje.”
Awards per categorie
Food
1. The Butchery
2. Mr. Fillet
3. BBQuality
Data King
1. BBQ Thuisbezorgd
2. Diviande
3. Groenteboer
Biggest Grower
1. Nice to Meat
2. The Muscle chef
3. Lampgigant
Rising star
1. Marley Spoon
2. Rico moda
3. K9 Shop
Healthy
1. Muscle meat
2. Alliance Healthcare
3. De Online drogist
Geen nieuws van Vleesmagazine meer missen? Schrijf je dan nu in voor onze nieuwsbrief en ontvang elke donderdag het laatste nieuws.
|
Best branding
1. Supspace
2. Kitcentrum
3. Yoursurprise
Technic & electronics
1. Alternate Nederland
2. Mediamarkt
3. Kamera Express
Gifts & Leisure
1. Boekenvoordeel
2. Uw bloemenman
3. De Bestelbox
Home deco
1. Baby & tiener
2. Babypark
3. Sanitairwinkel
Fashion
1. Eleganza
2. Tip de bruin
3. UV-fashions
Altijd op de hoogte blijven?
Dossiers
Meer over
Lees ook
KNS ontwikkelt nieuwe online imagocampagne slager
Koninklijke Nederlandse Slagers (KNS) heeft voor haar leden een nieuwe campagne opgezet rondom de thema’s zomer, barbecue en samen eten. Het doel van de campagne is om “de slager en het ambacht positief in beeld te brengen.”
Succesvolle editie Week van de Slager
De organisatie kijkt terug op een succesvolle achtste editie van de Week van de Slager. Van 4 tot en met 9 april 2022 stond het werken in de ambachtelijke slagerij centraal. In de klas, in de winkels en online.
Slagerij Aad van Eijk: Van lokaal naar digitaal
In de podcast baanbrekende businessmodellen van BNR komen ondernemers aan bod die in hun branche grensverleggend bezig zijn. In de uitzending van 16 februari kreeg Carla van Eijk van Slagerij Aad van Eijk het woord. Zij maakte van haar lokale slagerij een digitale.