Tour de Marel brengt € 40.000,- bijeen

attachment-001_food-image-1080782

Zo’n 500 Marel-medewerkers over de hele wereld deden de afgelopen weken mee met deze campagne. Theo Hoen, CEO, fietste 120 km om de doelen in Nederland te ondersteunen: ‘Ik ben trots op iedereen in het Marel-team die deze dag tot een succes heeft gemaakt door €40.000,- voor de goede doelen bijeen te brengen.’ Bij de Nederlandse vestigingen van Marel in Boxmeer, Oss en Dongen, deden 130 mensen mee aan het wielrennen, mountainbiken en hardlopen. Geld is ingezameld voor KWF kankerbestrijding, Stichting ALS en Stichting Sarcoïdose. Rond de 1000 mensen steunden Tour de Marel bovendien door de onlangs uitgebrachte Marel Blues Project CD te kopen.

Marel is wereldwijd leverancier van geavanceerde apparatuur, systemen en diensten voor de vis-, vlees- en pluimvee-industrie.

Lees ook
Theatermaker Peergroup presenteert Slachtvisite

Theatermaker Peergroup presenteert Slachtvisite

De voorstelling is een combinatie van projecties, filmbeelden en een slager die een varken uitbeent. Met de voorstelling willen de makers het verhaal van de voedselindustrie schetsen.

‘Ik ontdek nog altijd nieuwe mogelijkheden met worstmaken’

‘Ik ontdek nog altijd nieuwe mogelijkheden met worstmaken’

Hoe beter je je apparatuur inzet, hoe meer het oplevert. Dat geldt voor snelheid, precisie, hygiëne en al die andere zaken rond vleesverwerking. Het is een kwestie van communicatie tussen de verschillende technische onderdelen en vooral een kwestie van openstaan voor wensen, kansen en (nieuwe) mogelijkheden.

‘De evolutie van weegschalen is al lang aan de gang’

‘De evolutie van weegschalen is al lang aan de gang’

Hoe beter je je apparatuur inzet, hoe meer het oplevert. Dat geldt voor snelheid, precisie, hygiëne en al die andere zaken rond vleesverwerking. Het is een kwestie van communicatie tussen de verschillende technische onderdelen en vooral een kwestie van openstaan voor wensen, kansen en (nieuwe) mogelijkheden. Vandaag het derde deel van deze rondvraag...