Storteboom komt met Chick'nBasics

13 augustus 2012 Lucien Joppen

NIJKERK - Storteboom zal in mei met Chick'nBasics een gemaksconcept voor de foodservicemarkt introduceren.

NIJKERK - Storteboom zal in mei met Chick'nBasics een gemaksconcept voor de foodservicemarkt introduceren.


Onder deze merknaam biedt de pluimveevleesleverancier een gevarieerd assortiment kipproducten, verpakt onder atmosferische condities waardoor het langer houdbaar is.


Het kernassortiment bestaat uit kipfilets, bouten en drumsticks. Deze producten worden naturel aangeleverd en verpakt in diverse gewichtseenheden.


Het bedrijf noemt het een verantwoord convenience-concept. 'Binnen de diverse segmenten van de foodservicesector wint convenience terrein. Niet meer zelf een kip of kipfilet in delen snijden, maar werken met kant en klaar aangeleverde delen, op de gewenste maat en in de gewenste hoeveelheden', aldus Storteboom.


Basismarinades uit wereldkeuken

In het najaar zal Storteboom gefaseerd reepjes, blokjes, flakes en schnitzels gaan introduceren, aangevuld met een breed assortiment aan basismarinades uit de wereldkeuken.


Daarnaast heeft Storteboom een regenereerconcept in ontwikkeling dat aansluit op de veranderende behoefte binnen de cateringmarkt.


Lees ook:

'Maaltijdcomponenten hebben toekomst' (15 februari 2008)


Bekijk ons nieuwsoverzicht voor:

Alle artikelen over Storteboom

Altijd op de hoogte blijven?