Slagerij Story inventief

13 augustus 2012 Edwin Rensen

ROSMALEN - Stundebeek Groente&Fruit en Slagerij Story hebben het initiatief genomen voor een samenwerkingsverband. Ze startten met een aspergedag.

ROSMALEN - Stundebeek Groente&Fruit en Slagerij Story hebben het initiatief genomen voor een samenwerkingsverband. Ze startten met een aspergedag.

Samen willen zij laten zien dat ze geen concurrent van de grote supermarkten zijn, maar dat zij andere dingen bieden. Christian Stundebeek en Bjorn Story: ‘Wij, als kleine ondernemingen, hebben pure productkennis en zijn gespecialiseerd in producten die niet in de supermarkt te vinden zijn. Ik heb bijvoorbeeld verschillende verse salades en de slager heeft wel acht soorten spareribs', zegt groenteman Stundebeek.

Eigen keuken

De speciaalzaken op het versplein kunnen zich daarmee onderscheiden van de supermarkten. 'Wij zijn klantvriendelijk, persoonlijk en al onze producten komen uit eigen keuken. Mensen denken vaak dat onze prijzen hoger zijn door deze service. Maar tegenwoordig zijn onze algemene prijzen gelijk en soms zelfs goedkoper dan in de supermarkt', vertelt Stundebeek.


Aspergedag

De ondernemingen startten hun samenwerking met een Hollandse Aspergedag op 22 maart. Op het versplein in de Molenhoekpassage stonden kraampjes waar klanten een complete maaltijd konden samenstellen. 'Wij verkochten onder andere asperges, ham, gevulde eieren, verse krieltjes, paassalades en sauzen.

 

Altijd op de hoogte blijven?