Samenwerking Paul van Trigt en NextDeli

Charcuterie 2_Paul van Trigt

Worst- en vleeswarendeskundige Paul van Trigt is een samenwerking aangegaan met NextDeli. Zijn boek Charcuterie 2 is nu ook verkrijgbaar via dit e-commerce platform voor versspeciaalzaken.

Paul van Trigt is worst- en vleeswarendeskundige. Vanuit deze professie is hij regelmatig jury en arbiter bij vakwedstrijden en productkeuringen van worst, vleeswaren en traiteurproducten. Tevens is hij werkzaam als auteur, adviseur, voorlichter, gastdocent, productontwikkelaar en als schrijver van onder meer het boek Charcuterie 2 en levert een recept aan voor elke editie van Vleesmagazine.

"Complete ambachtelijke worstmakerijkennis zorgt samen met passie en gedrevenheid voor de hoogste kwaliteit van worst en vleeswaren", zegt Paul van Trigt. "In Charcuterie 2 leest u alles over de bereidingstechnieken van worst en vleeswaren, opgebouwd uit vele jaren praktijkervaring en literatuurstudie. Met behulp van dit handboek bent u in staat om smaakvolle en ambachtelijke kwaliteitsproducten te bereiden. Mooi dat Charcuterie 2 nu gemakkelijk beschikbaar komt voor de versspeciaalzaak, gewoon bestelbaar met uw dagelijkse bestellingen van grond- en hulpstoffen mee, via het NextDeli platform."

Het E-commerce platform NextDeli werd in 2020 gelanceerd voor versspeciaalzaken. Versspecialisten als slagers, viswinkels en delicatessenwinkels kunnen via het platform terecht bij bijna 40 leveranciers van allerlei kwaliteitsproducten zoals grondstoffen, hulpstoffen, halffabricaten en eindproducten. Op het gebied van vlees hebben onder andere Kouwenhoven Vlees, Pieter van Meel en Zwierstra Food Group zich aangesloten.

Dossiers
Lees ook
Vleesbranche in de media – Week 20

Vleesbranche in de media – Week 20

Een video over een dierenarts in een groot slachthuis, een dichtende poelier en zelfgekweekt bizonvlees in België. Wat kwam er deze week over de vleesbranche voorbij in andere media?

Webshop verplicht

Webshop verplicht

Wat zegt ze nu? ‘Webshop verplicht’? Wie denkt ze wel dat ze is, ik heb het al druk genoeg, hoor ik je denken. Toch ben ik van mening dat in de tijd waarin we ons bevinden, je als ondernemer serieus na moet denken over een webshop naast je winkel. Een webshop gaat verder dan online vindbaarheid.

MULTIVAC presenteert zijn nieuwe flowpacking-oplossing

MULTIVAC presenteert zijn nieuwe flowpacking-oplossing

MULTIVAC brengt een universele flowpacking-oplossing op de markt. De W 500 biedt een hoge mate van flexibiliteit voor het verpakken van een breed scala aan voedingsmiddelen, waaronder vlees en vleesproducten.