Samenwerkende versbranches maken gezamenlijke tv-spot

VersEnMetLiefde-Logo

Vers en met liefde. Dat is de boodschap van de tv-spot die vanaf 27 april te zien is op de publieke zenders. Het is een gezamenlijk initiatief van zeven versdetailhandelbranches. De spot toont de kracht van de versspecialist in de buurt. 'Koop lokaal' is – zeker in deze tijd – voor de ondernemers van groot belang.

De tv-spot laat zien waar de verswinkeliers voor staan: lokaal betrokken, huisgemaakte en unieke producten, kennis van de herkomst, passie voor producten, persoonlijk contact, veilig winkelen en straat- en sfeerbepalende winkels. Dat doen deze winkeliers elke dag, met liefde. Daarom is de boodschap in deze spot: Vers en met liefde, de versspecialisten in jouw buurt.

Het doel is om de consument attent te maken van de kernkwaliteiten van deze unieke ondernemers. ‘Koop lokaal’ is voor deze ondernemers van groot belang. De tv-spot is een eerste vorm van gezamenlijke communicatie door de versspecialisten. De samenwerkende branches zijn de groentespecialisten (AGF Detailhandel Nederland), foodspecialiteiten winkels (Vakcentrum), visspecialisten (VNV), bloemisten (VBW), poeliers (NBPW), slagers (KNS) en bakkers (NBOV).

Bekijk hier de tv commercial.

 

 
Lees ook
Vooruit kijken

Vooruit kijken

Vooruitkijken, dat doen we traditioneel aan het einde van een jaar. Wat zal het nieuwe jaar ons brengen, welke trends zetten door of komen eraan? Maar dit jaar heb ik er moeite mee.

Toch als een spin in mijn web

Toch als een spin in mijn web

In ieder nummer van Vleesmagazine schrijven twee columnisten over één onderwerp, vanuit hun eigen expertise en ervaring. Franny van Linschoten en Christiaan Verkuijl buigen zich dit keer over het slagersvak.

KNS lanceert nieuwe kerstcampagne

KNS lanceert nieuwe kerstcampagne

Koninklijke Nederlandse Slagers (KNS) lanceert de nieuwe kerstcampagne. Deze bestaat uit tips voor de slager om de kerstdrukte in goede banen te leiden en communicatiemiddelen om te gebruiken naar de klant.