Samenwerkende versbranches maken gezamenlijke tv-spot

VersEnMetLiefde-Logo

Vers en met liefde. Dat is de boodschap van de tv-spot die vanaf 27 april te zien is op de publieke zenders. Het is een gezamenlijk initiatief van zeven versdetailhandelbranches. De spot toont de kracht van de versspecialist in de buurt. 'Koop lokaal' is – zeker in deze tijd – voor de ondernemers van groot belang.

De tv-spot laat zien waar de verswinkeliers voor staan: lokaal betrokken, huisgemaakte en unieke producten, kennis van de herkomst, passie voor producten, persoonlijk contact, veilig winkelen en straat- en sfeerbepalende winkels. Dat doen deze winkeliers elke dag, met liefde. Daarom is de boodschap in deze spot: Vers en met liefde, de versspecialisten in jouw buurt.

Het doel is om de consument attent te maken van de kernkwaliteiten van deze unieke ondernemers. ‘Koop lokaal’ is voor deze ondernemers van groot belang. De tv-spot is een eerste vorm van gezamenlijke communicatie door de versspecialisten. De samenwerkende branches zijn de groentespecialisten (AGF Detailhandel Nederland), foodspecialiteiten winkels (Vakcentrum), visspecialisten (VNV), bloemisten (VBW), poeliers (NBPW), slagers (KNS) en bakkers (NBOV).

Bekijk hier de tv commercial.

 

 
Lees ook
Akkoord KNS en FNV over nieuwe cao

Akkoord KNS en FNV over nieuwe cao

Koninklijke Nederlandse Slagers (KNS) heeft toch een onderhandelingsresultaat bereikt met vakbond FNV over een nieuwe tweejarige cao voor het slagersbedrijf. Wat hebben de partijen afgesproken?

KNS verwerpt ultimatum FNV en noemt aangekondigde acties disproportioneel

KNS verwerpt ultimatum FNV en noemt aangekondigde acties disproportioneel

Werkgeversorganisatie Koninklijke Nederlandse Slagers (KNS) wist geen akkoord met FNV over een nieuwe cao te bereiken. De vakbond stelde daarop een ultimatum. “Werkgevers verwerpen dit ultimatum”, meldt KNS. “Afgekondigde acties, stakingen en werkonderbrekingen voor onbepaalde tijd zijn onacceptabel.”

Meer contact

Meer contact

Persoonlijk contact, het lijkt soms een toverwoord als het gaat om marketing en zaken doen, maar ik denk dat we in deze tijd na corona allemaal merken hoe bijzonder het eigenlijk is.