Samenwerkende versbranches maken gezamenlijke tv-spot

VersEnMetLiefde-Logo

Vers en met liefde. Dat is de boodschap van de tv-spot die vanaf 27 april te zien is op de publieke zenders. Het is een gezamenlijk initiatief van zeven versdetailhandelbranches. De spot toont de kracht van de versspecialist in de buurt. 'Koop lokaal' is – zeker in deze tijd – voor de ondernemers van groot belang.

De tv-spot laat zien waar de verswinkeliers voor staan: lokaal betrokken, huisgemaakte en unieke producten, kennis van de herkomst, passie voor producten, persoonlijk contact, veilig winkelen en straat- en sfeerbepalende winkels. Dat doen deze winkeliers elke dag, met liefde. Daarom is de boodschap in deze spot: Vers en met liefde, de versspecialisten in jouw buurt.

Het doel is om de consument attent te maken van de kernkwaliteiten van deze unieke ondernemers. ‘Koop lokaal’ is voor deze ondernemers van groot belang. De tv-spot is een eerste vorm van gezamenlijke communicatie door de versspecialisten. De samenwerkende branches zijn de groentespecialisten (AGF Detailhandel Nederland), foodspecialiteiten winkels (Vakcentrum), visspecialisten (VNV), bloemisten (VBW), poeliers (NBPW), slagers (KNS) en bakkers (NBOV).

Bekijk hier de tv commercial.

 

 
Lees ook
KNS lanceert nieuwe kerstcampagne

KNS lanceert nieuwe kerstcampagne

Koninklijke Nederlandse Slagers (KNS) lanceert de nieuwe kerstcampagne. Deze bestaat uit tips voor de slager om de kerstdrukte in goede banen te leiden en communicatiemiddelen om te gebruiken naar de klant.

Kabinet scherpt coronamaatregelen aan met avondlockdown

Kabinet scherpt coronamaatregelen aan met avondlockdown

Vanwege de oplopende coronacijfers vond er vrijdag 26 november opnieuw een persconferentie plaats waar het kabinet nieuwe maatregelen aankondigde. Er is gekozen voor een zogenaamde avondlockdown. Wat betekent dit voor de bakker, slager, visspecialist en slijter?

Bedrijfsopvolging: begin er tijdig aan!

Bedrijfsopvolging: begin er tijdig aan!

In de praktijk blijkt dat veel ondernemers zich pas in een laat stadium van hun leven bezig houden met bedrijfsopvolging. Het is echter goed om hier tijdig bij stil te staan.