
Op 4 april start de Week van de Slager. De communicatiematerialen voor deze promotieweek voor het slagersvak zijn gereed en te downloaden op de website van Koninklijke Nederlandse Slagers (KNS).
De Week van de Slager (4 tot en met 7 april) heeft als doel de jeugd te enthousiasmeren voor het slagersvak. Dit gebeurt onder andere met gastlessen op school, inspiratiestages en activiteiten in de winkel. Nieuw dit jaar is het Festival van de Slager. Hier kunnen jongeren en zij-instromers op een interactieve manier kennis maken met het slagersvak. Het programma, varieert van een podcast, een pubquiz en recepten tot livestreams, webinars en een escaperoom.
Communicatiemateriaal
Op de website van KNS is het communicatiemateriaal te downloaden. Via de website, sociale media en narrow casting kan de slager hiermee iedereen attenderen op het Festival van de Slager. Er is materiaal voor de verschillende onderdelen zoals recepten, een festivalticket en – plattegrond en de escape room.
KNS vraagt slagers om dit materiaal te gebruiken. “In combinatie met een uitgebreide advertentiecampagne op Facebook en Instagram zorgen wij samen voor zoveel mogelijk bezoekers.”
Week van de Slager
De Week van Slager is een initiatief van Stichting Opleidingsfonds Slagersbedrijf, Koninklijke Nederlandse Slagers is de uitvoerder.
Bron: Koninklijke Nederlandse Slagers
Geen nieuws van Vleesmagazine meer missen? Schrijf je dan nu in voor onze nieuwsbrief en ontvang elke donderdag het laatste nieuws.
|