PALI Group lanceert online platform Smaakvolvlees.nl voor kalfsvlees

28 mei 2021

Het Brabantse familiebedrijf PALI Group start 1 juni met Smaakvolvlees.nl. Nederlandse consumenten kunnen met dit platform kennis maken met kalfsvlees. 

Kalfsvlees is een populair vleesproduct in de wereld, maar in Nederland valt er volgens de PALI Group nog wel terrein te winnen. Daarvoor lanceert het familiebedrijf het nieuwe online platform. Hier vinden consumenten naast het aanbod kalfsvleesproducten, ook recepten, feiten en wetenswaardigheden. In eerste instantie concentreert dit platform zich op kalfvlees. Later dit jaar moeten ook andere vleessoorten aan het assortiment toegevoegd.

Voor de verkoop van kalfsvleesproducten startte PALI Group in april 2020 met de website Kalfsvleesonline.nl. Met dit platform wilde het familiebedrijf de kalverhouders in Nederland een hart onder de riem te steken. Zij kregen door de coronacrisis te maken met een grote stagnering van de verkoop, voornamelijk door de horecasluiting. Deze website wordt nu getransformeerd naar Smaakvolvlees.

Altijd op de hoogte blijven?