Ondernemersacademie Food start module ondernemerschap

campagnefoto

Ondernemersacademie Food start in april met de module Ondernemerschap voor de opleiding Foodondernemer 2.0. Carla van Eijk van Slagerij Van Eijk is een van de gastsprekers.

De module ondernemerschap wordt verzorgd door experts uit de praktijk op het gebied van productinnovatie, trendwatching, marketing, verkoop, financiën, personeelsmanagement en leiderschap.

Versondernemer

De Ondernemersacademie Food leidt mensen op tot versondernemer. De opleiding geeft deelnemers en deelneemsters bagage en knowhow om een eigen foodonderneming te runnen.

Gastsprekers

  • De volgende gastsprekers leveren een bijdrage aan het programma:
  • Marco Rodenburg - Business Canvas Model
  • Jan Dirk van der Voort - Kaasboederij Remeker
  • Martijn Rol - Rabobank
  • Rachel Dibbets - BDO Accountants
  • Hans Steenbergen - Shoot my food
  • Ferdy Steger - Het Communicatieplein
  • Kees Poldervaart en Loek Wisman - Winkelmanagement
  • Carla van Eijk - Slagerij Van Eijk
  • Johan van Maanen - Bakkerij Van Maanen

Investering

De investering voor de module Ondernemerschap en Coaching bedraagt € 3000,-- opleiding (combinatie werken en leren) en duurt 6 maanden, plus 3 maanden coaching. Dit project wordt gefinancierd door het VOS fonds (Stichting Vormings- en Ontwikkelingsfonds in het Slagersbedrijf). Voor deelnemers die niet vallen onder deze doelgroep gelden andere prijsstellingen. Zij kunnen contact opnemen met de Ondernemersacademie Food.

Lees ook
Voorjaarskriebels

Voorjaarskriebels

Er zijn mensen die in het voorjaar de kriebels krijgen om het huis eens flink schoon te maken. In zekere zin wordt er met de Voorjaarsnota van 2022 ook flink de bezem door de fiscale wetgeving gehaald. Wat gaat er veranderen?

‘Ik wil nu álles weten over de slagerij’

‘Ik wil nu álles weten over de slagerij’

Demi van Wijk (25) is verkoopster in de slagerij, maar stond ook regelmatig over het muurtje van de productie te gluren. Ze wil graag slager worden en uiteindelijk haar eigen slagerij openen. Daarom doet ze nu de mbo-opleiding Productiemedewerker slagerij bij SVO.

Marketing voor ondernemers met lef

Marketing voor ondernemers met lef

Veel ondernemers proberen klanten te lokken door hun kennis te delen. Helemaal verkeerd schrijft Aartjan van Erkel in zijn nieuwe boek Nummer 1. Hij gelooft dat je niet je kennis gratis moet delen, maar moet entertainen. “Stop met teachen, begin met teasen.”