Nieuw jasje voor Croma

attachment-001_food-image-VLS7204I01

ROTTERDAM - De verpakking van Croma is vernieuwd. Het design onderstreept de slogan 'Vlees houdt van Croma'.

ROTTERDAM - De verpakking van Croma is vernieuwd. Het design onderstreept de slogan 'Vlees houdt van Croma'.

Getracht is de verpakking up-to-date te maken met behoud van de herkenbare elementen. Ook de verpakking van Croma vloeibaar is vernieuwd. Beide verpakkingen zijn in opdracht van Unilever Benelux ontwikkeld door Design Bridge. Dat bureau ontwierp ook het logo van FrieslandCampina.

Slogan

Het design onderstreept de slogan 'Vlees houdt van Croma', zo stelt merkenbureau Designbridge dat de nieuwe verpakking ontwierp. Om te onderstrepen dat vlees gebakken in Croma makkelijk lekkerder wordt, is op de verpakking vlees en jus te zien en staan er tips op over het bereiden van vlees.

Lees ook:

'Alleen echte man eet vlees' (15 november 2007)

Kijk in ons nieuwsoverzicht voor:

Alle berichten over margarine

Lees ook
Aandacht voor verpakkingsinnovaties Gouden Noot tijdens Empack 2023

Aandacht voor verpakkingsinnovaties Gouden Noot tijdens Empack 2023

Verpakkingsbeurs Empack zet tijdens de twintigste editie op 5 en 6 april 2023 de innovaties van de winnaars van de Gouden Noot in de schijnwerpers. Het is het debuut van de Gouden Noot op Empack.

‘Ook bij disposables zie je de verschuiving van plastic naar karton’

‘Ook bij disposables zie je de verschuiving van plastic naar karton’

Voorverpakken en gepersonaliseerd verpakken zijn in opkomst in de vleesbranche. Daarnaast is de aandacht voor duurzaamheid onverminderd hoog. Ook voor speciale feestdagen worden steeds innovatievere oplossingen gevonden om de klant maatwerk te kunnen bieden. Een skinpack hoort hier steeds vaker bij. Vandaag het laatste deel van deze rondvraag met Wouter...

‘Iedereen wil iets doen tegen de grote hoop plastic’

‘Iedereen wil iets doen tegen de grote hoop plastic’

Voorverpakken en gepersonaliseerd verpakken zijn in opkomst in de vleesbranche. Daarnaast is de aandacht voor duurzaamheid onverminderd hoog. Ook voor speciale feestdagen worden steeds innovatievere oplossingen gevonden om de klant maatwerk te kunnen bieden. Een skinpack hoort hier steeds vaker bij. Vandaag het derde deel van deze rondvraag met Joop...