Nieuw jasje voor Croma

attachment-001_food-image-VLS7204I01

ROTTERDAM - De verpakking van Croma is vernieuwd. Het design onderstreept de slogan 'Vlees houdt van Croma'.

ROTTERDAM - De verpakking van Croma is vernieuwd. Het design onderstreept de slogan 'Vlees houdt van Croma'.

Getracht is de verpakking up-to-date te maken met behoud van de herkenbare elementen. Ook de verpakking van Croma vloeibaar is vernieuwd. Beide verpakkingen zijn in opdracht van Unilever Benelux ontwikkeld door Design Bridge. Dat bureau ontwierp ook het logo van FrieslandCampina.

Slogan

Het design onderstreept de slogan 'Vlees houdt van Croma', zo stelt merkenbureau Designbridge dat de nieuwe verpakking ontwierp. Om te onderstrepen dat vlees gebakken in Croma makkelijk lekkerder wordt, is op de verpakking vlees en jus te zien en staan er tips op over het bereiden van vlees.

Lees ook:

'Alleen echte man eet vlees' (15 november 2007)

Kijk in ons nieuwsoverzicht voor:

Alle berichten over margarine

Lees ook
Plus past vleesverpakkingen aan

Plus past vleesverpakkingen aan

Plus wil minder palstic gebruiken. Daarom pastte de supermarktketen de afgelopen jaren samen met de vleesleveranciers de verpakkingen voor vlees aan. Hiermee bespaart Plus bijna 200.000 kg plastic.

Ingrijpende makeover pand MULTIVAC voor duurzame toekomst

Ingrijpende makeover pand MULTIVAC voor duurzame toekomst

Klantcontact, productbeleving en modern werken staan centraal bij de metamorfose van het hoofdkantoor van MULTIVAC. “Na de makeover staat er een kantoor dat klaar is voor de toekomst. Een eyecatcher waar we trots op zullen zijn.”

Albert Heijn stopt gehakt voortaan in zakje

Albert Heijn stopt gehakt voortaan in zakje

Het gehakt van Albert Heijn zit voortaan in een zakje in plaats van een bakje. Volgens de supermarkt scheelt dit meer dan 500.000 kilo plastic op jaarbasis, een besparing van 70 procent. Een voordeel voor klanten is dat de nieuwe verpakking minder ruimte inneemt in de plastic afvalbak.