Nice to Meat opnieuw Best Managed Company

13 juni 2019
Foto: Flickr

Voor het derde jaar is Nice to Meat uitgeroepen tot Best Managed Company. De horecaslager is een van de 37 bedrijven die van Deloitte deze titel kregen. “Wij zijn enorm trots op deze titel, die wij echt met zijn allen verdienen binnen dit bedrijf”, zegt Mikel Pouw, directeur van Nice to Meat. 

Pouw: “Wij stralen werkplezier en succes naar binnen en buiten uit. En als wij succesvol zijn, dan zijn onze klanten en medewerkes dat ook.” Hij vertelt dat Deloitte bedrijven speciaal selecteert om in aanmerking te komen voor de titel. Een commissie controleert dan nauwkeurig de onderdelen die zij belangrijk achten, zoals strategie, beleidsvorming, duurzaamheid, de organisatie en de processen erin en naar besturing en beheersing daarvan.

Nice to Meat is bekend door haar aanbod van kwaliteitsvlees. Met deze titel krijgt het bedrijf nu ook erkenning voor het management. "Een professioneel geleid bedrijf met een gezonde blik naar de toekomst, dat dus ook steeds meer bekend staat om meer dan enkel het lekkere vlees." 

“Ik vond het mooi om te zien dat bij private ondernemingen vaak veel trots zit, trots voor het product of de dienst die geleverd wordt", zegt Patrick van Min, Global Business Tax bij Deloitte. "Vaak levert iedereen in zo’n bedrijf daar met hart en ziel een bijdrage aan. En dat heeft weer een enorm positief effect op het succes van zo’n bedrijf."

Over Nice to Meat

De horecaslager Nice to Meat  is een familiebedrijf met een historie van bijna 125 jaar. De broers Mikel en Patrick Pouw hebben ruim 25 jaar de leiding. Het is een van de grootste zelfstandige IFS gecertificeerde horecaslagerijen in Nederland. Het motto van het bedrijf is 'Meat is Art'. Het bedrijf heeft zo'n 80 medewerkers en is sinds 2013 gevestigd in Almere Poort.

Altijd op de hoogte blijven?