Nice to Meat opent pop-up slagerij in Almere

Nice to Meat

Nice to Meat opent een pop-up slagerij in Almere. De slagerij is bedoeld voor consumenten die heimwee hebben naar de smaken van goed vlees, zoals ze dit bij een sterrenrestaurant eten. Bovendien vormt een bezoek aan de pop-up slagerij een unieke gelegenheid om een kijkje te nemen in de keuken van de hooggewaardeerde horecaslagerij.

Al een tijdje kunnen particulieren een selectie van het assortiment van Nederlands grootste horecaslagerij Nice to Meat online bestellen en thuis laten bezorgen. De webshop voor particulieren werd vorig jaar geopend net voor de eerste lockdown. Een goede timing van het bedrijf dat normaal gesproken levert aan het gros van de horeca in ons land. ‘Vanaf nu zullen we veel meer thuis zijn, zowel tijdens het avondeten als bij de lunch’, zegt directeur Mikel Pouw. ‘De vraag naar goed vlees op je bord neemt enorm toe. Met de webshop willen we iedereen thuis de mogelijkheid geven om te genieten van restaurantkwaliteit vlees.’

Exclusief vlees

Nice-to-meat2-275x300 De recensies van de klanten uit de webshop liegen er niet om, Nice to Meat wordt gemiddeld met een 9,6 beoordeeld. Nu de horeca nog langer de deuren dicht moet houden, blijft de vraag naar exclusief vlees stijgen. Nice to Meat opent daarom haar eerste pop-up slagerij in Almere. Zo kan iedereen kwaliteitsvlees komen kopen. Een unieke gelegenheid om een kijkje te nemen in de keuken van deze hooggewaardeerde Horecaslagerij.

Nice to Meat opent vrijdagmiddag een pop-up slagerij waarbij jij als klant de meest exclusieve steaks kan bemachtigen. ‘Zo’n dry-aged t-bone, die normaal gesproken wordt gerijpt voor restaurants als The Harbourclub, de biefstukken van Loetje of Japanse Wagyu van een van de vele vijfsterrenhotels in ons land’, aldus Pouw. In de slagerij zijn een culinair adviseur en een grill-expert aanwezig om direct alle vragen over het vlees en de bereiding ervan te kunnen beantwoorden. De pop-up slagerij van Nice to Meat wordt volgens de laatste strenge maatregelen van de RIVM uitgevoerd en het is ruim opgezet.

 
Lees ook
Duizenden horecaprofessionals bijeen tijdens BBB Maastricht 2021

Duizenden horecaprofessionals bijeen tijdens BBB Maastricht 2021

MECC Maastricht stond van 11 tot en met 13 oktober in het teken van BBB Maastricht. Duizenden horecaprofessionals kwamen naar de 66ste editie van de horecavakbeurs BBB Maastricht om te proeven, te beleven en te netwerken. Volgens beursmanager Silvie Slachter heeft BBB Maastricht een kwaliteitsslag gemaakt en gaat meer dan ooit voor ‘more...

Bedrijfsopvolging: begin er tijdig aan!

Bedrijfsopvolging: begin er tijdig aan!

In de praktijk blijkt dat veel ondernemers zich pas in een laat stadium van hun leven bezig houden met bedrijfsopvolging. Het is echter goed om hier tijdig bij stil te staan.

‘Het mooiste is dat hier een echte huiskamersfeer heerst’

‘Het mooiste is dat hier een echte huiskamersfeer heerst’

Natuurlijk draait het in de slagerij in eerste instantie om de kwaliteit van de verkoopwaren en een goede service. Maar onderschat de rol van de winkelinrichting niet. Vandaag het tweede deel van deze rondvraag.