Nice to Meat opent pop-up slagerij in Almere

Nice to Meat

Nice to Meat opent een pop-up slagerij in Almere. De slagerij is bedoeld voor consumenten die heimwee hebben naar de smaken van goed vlees, zoals ze dit bij een sterrenrestaurant eten. Bovendien vormt een bezoek aan de pop-up slagerij een unieke gelegenheid om een kijkje te nemen in de keuken van de hooggewaardeerde horecaslagerij.

Al een tijdje kunnen particulieren een selectie van het assortiment van Nederlands grootste horecaslagerij Nice to Meat online bestellen en thuis laten bezorgen. De webshop voor particulieren werd vorig jaar geopend net voor de eerste lockdown. Een goede timing van het bedrijf dat normaal gesproken levert aan het gros van de horeca in ons land. ‘Vanaf nu zullen we veel meer thuis zijn, zowel tijdens het avondeten als bij de lunch’, zegt directeur Mikel Pouw. ‘De vraag naar goed vlees op je bord neemt enorm toe. Met de webshop willen we iedereen thuis de mogelijkheid geven om te genieten van restaurantkwaliteit vlees.’

Exclusief vlees

Nice-to-meat2-275x300 De recensies van de klanten uit de webshop liegen er niet om, Nice to Meat wordt gemiddeld met een 9,6 beoordeeld. Nu de horeca nog langer de deuren dicht moet houden, blijft de vraag naar exclusief vlees stijgen. Nice to Meat opent daarom haar eerste pop-up slagerij in Almere. Zo kan iedereen kwaliteitsvlees komen kopen. Een unieke gelegenheid om een kijkje te nemen in de keuken van deze hooggewaardeerde Horecaslagerij.

Nice to Meat opent vrijdagmiddag een pop-up slagerij waarbij jij als klant de meest exclusieve steaks kan bemachtigen. ‘Zo’n dry-aged t-bone, die normaal gesproken wordt gerijpt voor restaurants als The Harbourclub, de biefstukken van Loetje of Japanse Wagyu van een van de vele vijfsterrenhotels in ons land’, aldus Pouw. In de slagerij zijn een culinair adviseur en een grill-expert aanwezig om direct alle vragen over het vlees en de bereiding ervan te kunnen beantwoorden. De pop-up slagerij van Nice to Meat wordt volgens de laatste strenge maatregelen van de RIVM uitgevoerd en het is ruim opgezet.

 
Lees ook
Consumenten blijven meer besteden in voedingsspeciaalzaak

Consumenten blijven meer besteden in voedingsspeciaalzaak

Voor ruim 4 op de 10 consumenten is de inflatie geen reden om minder te besteden in de voedingsspeciaalzaak. In mei 2022 groeide de consumentenbestedingen met 18 procent. Wel begint de groei af te vlakken, meldt ABN AMRO.

Slagers kunnen zich inschrijven voor de vakwedstrijden van Slavakto 2022

Slagers kunnen zich inschrijven voor de vakwedstrijden van Slavakto 2022

Op 4 en 5 oktober komt de slagersbranche weer samen voor de Slavakto. De vakwedstrijden zijn een belangrijk onderdeel van deze slagersvakbeurs. Slagers kunnen zich nog steeds inschrijven voor de editie van 2023.

Rotsalades

Rotsalades

Zuurkoolstamppot is al sinds mijn jeugd mijn favoriete gerecht. Je kon een klein Meneertje bij het ontbijt niet blijer maken dan met een restantje zuurkool van de avond ervoor. Rechtstreeks uit de koelkast. Liefst met dito koude jus, met van dit witte vetpuntjes erin.