Negen deelnemers Ondernemersacademie Food sluiten traject af

Ondernemersacademie Food

Op 24 maart rondden 9 deelnemers van de Ondernemersacademie Food hun traject af. "Het was een zeer geslaagd traject waarin het, ondanks de beperkingen van de coronacrisis, is gelukt om het programma door te laten gaan", zegt programmamanager Astrid van Hest. In juni start een nieuwe groep.

"Een mooi traject waarin we 12 dagen met elkaar zijn opgetrokken om experts uit de verschillende vakgebieden te ontmoeten", blikt Astrid terug. "Experts die hun kennis en ervaringen hebben gedeeld op het gebied van marketing, vakkennis, leiderschap, financiële zaken.En ondernemers die hun verhaal hebben gedeeld over het ondernemerschap. De toppen en dalen van het ondernemerschap."

De negen deelnemers deelden na afloop positieve reacties en waardeerden het programma met een 8. In juni start de opleiding met een nieuwe groep. Hier zijn nog plaatsen vrij. 

Ondernemersacademie Food

In 2018 startte de Ondernemersacademie Food. Dat gebeurde in opdracht van SVO Vakopleiding Food- en in samenwerking met Koninklijke Nederlandse Slagers (KNS). De opleiding leidt de deelnemers op tot allround foodondernemers, met de nadruk op vlees, en combineert hbo-kennis met mbo-kunde. Zowel opvolgers en werknemers in de vleesbranche als zij-instromers kunnen zich aanmelden voor deze opleiding.

Wij spraken voor Vlees+ met Mike Kraan, die het traject van de Ondernemersacademie volgde. Abonnees kunnen dit artikel teurglezen in Vlees+ 1-2021 of online. Nog geen abonnee? Sluit dan nu een abonnement af op Vlees+ en betaal het eerste jaar slechts € 49,99 excl btw.

Dossiers
Lees ook
Fikse stijging vleesprijzen

Fikse stijging vleesprijzen

In de eerste helft van dit jaar zijn de vleesprijzen flink gestegen. Vooral rund- en kalfsvlees is aanzienlijk duurder geworden, met een prijsstijging van ruim 14 procent.

Vlees in de media - week 35

Vlees in de media - week 35

Lancering Nederland Vleesland, uitbreiding slagerij Jansen en en dreigend tekort aan CO2. Wat lazen we afgelopen week over de branche? Een greep uit de media.

Lancering Nederland Vleesland, waar smaken verschillen

Lancering Nederland Vleesland, waar smaken verschillen

Donderdag 1 september lanceerde de vleessector ‘Nederland Vleesland, waar smaken verschillen’, de aftrap voor een maatschappelijke dialoog onder de noemer. Hiermee willen zes partners in de vleesketen samen en proactief naar buiten treden.