Lokaal boodschappen bestellen op één online platform

Shopforce1-bijgesneden

In opdracht van het winkelvastgoedbedrijf Wereldhave heeft Shopforce ‘Connect’ geïntroduceerd. Hiermee kunnen klanten van het winkelcentrum hun lokale boodschappen gemakkelijk vooraf bestellen op één online platform en ervoor kiezen om deze ofwel op een geschikt tijdstip af te halen of om de bestelling op een duurzame manier thuis te laten bezorgen.

Wereldhave heeft een samenwerkingsovereenkomst getekend met Parcls voor de Nederlandse portefeuille. De samenwerking betreft een bezorg-, ophaal- en retourservice voor alle pakketbezorgdiensten op één plek. ‘Connect’ is de tweede nieuwe service die wordt geïntroduceerd, in samenwerking met Shopforce.

Combinatie van diensten

Parcls combineert de diensten van de vele pakketaanbieders in de continu groeiende pakketmarkt en biedt een oplossing richting klanten voor het afhandelen van pakketten. Klanten kunnen bestellingen van alle online winkels ophalen en retourneren op één locatie, ongeacht de pakketdienst. Dit is de eerste Parcls locatie gevestigd buiten Amsterdam en zal worden toegevoegd aan Wereldhave’s serviceconcept ‘The Point’, dat in november opent in Cityplaza Nieuwegein.

Shopforce2-bijgesneden-300x118 Connect draagt bij aan de omzet van huurders door middel van een extra verkoopkanaal. Tegelijkertijd bedient het bezoekers die op zoek zijn naar manieren om verse en gezonde maaltijden te bereiden zonder al te veel tijd te besteden aan boodschappen en die hun lokale winkels willen steunen. Het digitale platform wordt als eerste gelanceerd op Presikhaaf (Arnhem) en Koningshoek (Maassluis). In lijn met de MVO-strategie ‘A better tomorrow’ worden leveringen gedaan met de Groene Rijders, een lokale emissievrije bezorgdienst.

In Presikhaaf werken Bakker Hilvers, Marco’s Bloemen, FruitCompany, Visgilde De Visscher, Rooster's, Warung Baru en Keurslager de Haas met het nieuwe online platform. In Koningshoek bieden Bakkerij van den Berg, Keurslager Jaap Landman, Chocking Chocolatiers, Zuivelhoeve en Kippie hun producten ook via Connect aan.

 
Lees ook
Google en brancheorganisaties bieden online marketing workshop aan

Google en brancheorganisaties bieden online marketing workshop aan

Versspecialisten kunnen vanaf 18 oktober verschillende gratis workshops, masterclasses en coaching sessies volgen bij Google. Deze worden aangeboden in samenwerking van met brancheorganisaties VBW, VNV, ADN, NBOV en KNS.

Doe online inspiratie op!

Doe online inspiratie op!

Vleesmagazine brengt de Online Inspiratiegids, vol met plekken om vanuit huis inspiratie op te doen. Met vandaag Instagram, Pinterest en Foodtube.

De deur niet uit? Doe online inspiratie op!

De deur niet uit? Doe online inspiratie op!

Er is veel veranderd de afgelopen anderhalf jaar. Een van de grootste veranderingen in het dagelijks leven was toch wel dat alles ineens online moest gebeuren. En ook al kan er nu langzaamaan weer meer, de wereld is nog niet de oude. Waar Vleesmagazine je normaal graag tips voor activiteiten had gegeven, hebben we nu deze Online Inspiratiegids, vol...