KNS start campagne voor klant over prijsstijgingen

24 oktober 2022 Redactie Vleesmagazine

Vanwege hoge energierekeningen moeten veel slagers hun prijzen verhogen. Brancheorganisatie Koninklijke Nederlandse Slagers heeft voor de slager een campagne ontwikkeld om bij de klanten begrip voor de prijsstijgingen te creëren.

De campagne bestaat uit A4 posters voor in de winkel en materiaal voor narrow casting, Facebook en Instagram. De beelden zijn voorzien van teksten als ‘Vanzelfsprekend willen we onze kwaliteit niet verlagen. Daarom moeten we helaas onze prijzen verhogen’ en ‘Om prijsstijgingen te beperken besparen we wel op energie, niet op vakmanschap’.

“Om discussie in de slagerij te vermijden en om begrip onder klanten te creëren voor de gestegen prijzen, is deze campagne ontwikkeld”, meldt Koninklijke Nederlandse Slagers op de website. “De teksten vragen begrip voor de gestegen prijzen.”

Ga voor het materiaal van de campagne naar de website van Koninklijke Nederlandse Slagers.

Altijd op de hoogte blijven?