KNS lanceert nieuwe kerstcampagne

Kerstcampagne kns 2021

Koninklijke Nederlandse Slagers (KNS) lanceert de nieuwe kerstcampagne. Deze bestaat uit tips voor de slager om de kerstdrukte in goede banen te leiden en communicatiemiddelen om te gebruiken naar de klant.

Vanwege de aanhoudende coronapandemie is het ook dit jaar belangrijk om de drukte te spreiden, zodat iedereen veilig zijn of haar boodschappen kan doen. KNS geeft verschillende tips hoe slagers de drukte kunnen spreiden. Denk bijvoorbeeld aan het ophalen van bestellingen in bloktijden, een pickup point buiten de deur of ruimere openingstijden.

Ook de communicatie naar de klant is belangrijk. Informeer je klanten tijdig over het reilen en zeilen in de winkel tijdens de kerst. Bijvoorbeeld door een kerstfolder en/of bestellijst. Communiceer hierover in de winkel en online. En vermeld in de bestelbevestiging nog een keer de regels die je hanteert (wanneer ophalen, welke tijd, betaling, kom alleen etc).

Naast tips heeft KNS ook materiaal beschikbaar, zoals posters en beeld voor social media voor de communicatie naar de klant. 

Ga voor meer tips en het communicatiemateriaal naar de website van KNS.

Dossiers
Lees ook
Vijf aandachtspunten voor btw-aangifte

Vijf aandachtspunten voor btw-aangifte

De deadline voor de btw-aangifte en -betaling over het vierde kwartaal van 2021 nadert. 31 januari is de deadline. Omdat deze aangifte anders is dan normaal zet de Belastingdienst vijf aandachtspunten voor de btw-aangifte over het vierde kwartaal op een rij.

‘Opleiding Traiteur heeft de kok in mij wakker gemaakt’

‘Opleiding Traiteur heeft de kok in mij wakker gemaakt’

Arie Bakker (20) was bezig met een opleiding robotica toen corona zijn intrede deed. Omdat hij tijd over had, werkte hij veel bij Meesterslager Arie Bakker, de slagerij van zijn vader in Alblasserdam. Zo ontdekte Arie dat hij verder wil in het slagersvak.

Slavakto vindt plaats op 4 en 5 oktober

Slavakto vindt plaats op 4 en 5 oktober

Najaar 2022 vindt de slagersvakbeurs Slavakto weer plaats. Op 4 en 5 oktober opent de Werkspoorkathedraal in Utrecht de deuren voor twee dagen lang inspiratie, innovatie en ontmoeting. Het thema is ‘De wereld aan je voeten’.