Keurslager De Haas tevreden over nieuw bestelplatform Connect

Shopforce1-bijgesneden

Keurslagerij De Haas is tevreden over het nieuwe bestelplatform Connect van Shopforce. ‘Klanten kunnen nu bij alle verswinkels in ons winkelcentrum bestellen zonder dat ze hiervoor de deur uit hoeven’, laat het bedrijf desgevraagd aan Vleesmagazine weten.

Met Connect kunnen klanten van het winkelcentrum hun lokale boodschappen gemakkelijk vooraf bestellen op één online platform en ervoor kiezen om deze ofwel op een geschikt tijdstip af te halen of om de bestelling op een duurzame manier thuis te laten bezorgen. Het digitale platform wordt als eerste gelanceerd bij Presikhaaf (Arnhem) en Koningshoek (Maassluis). In lijn met de MVO-strategie ‘A better tomorrow’ worden leveringen gedaan met de Groene Rijders, een lokale emissievrije bezorgdienst.

In Presikhaaf werken Bakker Hilvers, Marco’s Bloemen, FruitCompany, Visgilde De Visscher, Rooster's, Warung Baru en Keurslager de Haas met het nieuwe online platform. In Koningshoek bieden Bakkerij van den Berg, Keurslager Jaap Landman, Chocking Chocolatiers, Zuivelhoeve en Kippie hun producten ook via Connect aan.

Ervaringen

‘Het is een extra service richting onze klanten’, zegt Sanne Schonis namens Keurslagerij De Haas. ‘Er wordt steeds meer online besteld en nu zitten de verswinkels van Presikhaaf ook online bij elkaar. Dat vinden wij een mooi concept. Klanten kunnen nu bij alle verswinkels in ons winkelcentrum bestellen zonder dat ze hiervoor de deur uit hoeven.’

Het platform is nu een paar weken online. ‘Het staat nog in de kinderschoenen, maar we merken dat steeds meer klanten ons weten te vinden.’ Veel extra werk kost het platform de ondernemers niet. ‘Via de mail ontvangen we de bestelling en in de winkel wordt deze klaar gemaakt. Dat werkt heel gemakkelijk.’

 
Lees ook
Kusincident met gevolgen

Kusincident met gevolgen

Een opvallende zaak speelde bij de rechtbank in Midden-Nederland. Op 26 mei 2021 heeft de werkgever in kwestie een werknemer op staande voet ontslagen vanwege seksuele intimidatie.

Vol vertrouwen de toekomst in

Vol vertrouwen de toekomst in

Er komt een tijd dat de consument incognito, met een bivakmuts op, door de supermarkt sluipt en stiekem vlees in het winkelwagentje doet. Goed weggemoffeld en gecamoufleerd liggen dan twee speklapjes en een pond gehakt verscholen onder prei, koffie en toiletpapier.

Zoektocht naar de beste BBQ slager

Zoektocht naar de beste BBQ slager

Stichting Nationale BBQ weken gaat op zoek naar de beste BBQ slager. Hiermee wll de stichting slagers die het concept BBQ op een verrassende wijze invulling geven, ondersteunen. Aanmelden kan tot en met 15 januari 2022.