VersConnect van Interkring

interkring

VersConnect is een initiatief van Interkring Vers & Graaggedaan.nl. VersConnect biedt marketing & communicatie oplossingen voor versspecialisten.

De digitalisering van de consument heeft veel invloed op het koop- en winkelgedrag. De grote retailers spelen hier bijvoorbeeld volop op in. Naast de bestaande retailers, zijn er ook nieuwe concurrenten bijgekomen: online concepten die boodschappen en/of vers (direct) aan de consument leveren.

Nieuwe marketingbenadering

Volgens Interkring oriënteert de consument zich steeds meer online: niet alleen voor schoenen en reizen, maar ook als hij gaat barbecueën of een feestje gaat organiseren. Een nieuwe marketingbenadering van de versspecialist is volgens hen dus nodig, zowel in de winkel als online. De ambachtelijke versspecialist anno nu heeft een prachtige winkel met deskundig en vriendelijk personeel én vertaalt dit door naar het nieuwe online podium. Daar vindt de consument een mooie website met een webwinkel, kan hij meepraten via de social media van de winkel en zich inschrijven voor digitale nieuwsbrieven.

VersConnect

Door de juiste mix van communicatie, in de winkel en online, is een versspecialist in staat klanten te behouden én ook de nieuwe, jongere, doelgroep aan zich te binden. Om de versspecialist daarbij te helpen biedt VersConnect o.a. de volgende producten (die geheel worden afgestemd op de wensen en behoeften van de versspecialist):

  • • Google Business View & Google AdWords
  • • Piggy loyaliteitsysteem
  • • NarrowCasting
  • • Webwinkel (zowel individueel mogelijk als in een versgroep)
  • • Website
  • • Drukwerkmodule
  • • Social media ondersteuning
  • • Ondersteuning op het gebied van productdeclaraties/etikettering
  • • Huisstijl concept
  • • Nieuwsbrief campagnes

Meer weten over VersConnect? Vraag uw Interkring Vers verkoopadviseur naar de mogelijkheden en/of neem contact op met VersConnect via email: info@versconnect.nl of bel: 0800-8377266.

 
Lees ook
EU lanceert gedragscode gezonde en duurzame voeding

EU lanceert gedragscode gezonde en duurzame voeding

De Europese Commissie (EC) en 65 belanghebbenden uit de sector ondertekenden begin juli de EU-gedragscode voor verantwoordelijke levensmiddelenbedrijven en marketingpraktijken. Het is de volgende stap in de “Van boer tot bord”-strategie.

Ruim driekwart van de Nederlanders blijft online versproducten bestellen

Ruim driekwart van de Nederlanders blijft online versproducten bestellen

Ruim 74 procent van de Nederlanders blijft ook nu de coronamaatregelen zijn versoepeld hun versproducten online bestellen. Gemak is hiervoor de belangrijkste reden. Dat blijkt uit onderzoek van DirectResearch in opdracht van Trunkrs.

Hoe toegankelijk is uw website?

Hoe toegankelijk is uw website?

Online wordt steeds belangrijker en een goede website is daarvoor essentieel. Vanaf 2022 gelden er toegankelijkheidseisen voor online communicatie. Wilt u weten of uw website hieraan voldoet? Doe dan de zelfscan Is mijn site toegankelijk.