Haarsma Foodimpuls viert 50-jarig bestaan met vijftig weken actie

31 maart 2015 Vleesmagazine Foto: Haarsma Foodimpuls

Haarsma Foodimpuls bestaat vijftig jaar. De leverancier van een breed assortiment vers vlees, kip, wild & gevogelte en maaltijden, diepgevroren producten, kruiden, sauzen & marinades, non-food en schoonmaakartikelen viert dit jubileum met een actie die vijftig weken duurt.

'In 1965 startte vader Frien Haarsma samen met moeder Hennie Haarsma in de garage een groothandel in vleeswaren, onder de naam S. Haarsma groothandel. In de afgelopen vijftig jaar is veel veranderd; een gestage groei resulteerde in een aantal verhuizingen, nieuwbouw en uitbreiding, om een optimale belevering van onze klanten te garanderen', aldus Haarsma Foodimpuls. 'Bert en Wim treden in de voetsporen van hun vader en moeder, zo komt de tweede generatie in het bedrijf. En waardevolle relaties met klanten, leveranciers en partner groothandels zijn ontstaan, met de visie: door samen te werken, de versmarkt in beweging te brengen en houden.'

Samenwerken

Samenwerken staat centraal bij het bedrijf dat binnen Foodimpuls boven de grote rivieren opereert: Haarsma Foodimpuls in Heerenveen. 'Mijn vader ging in 1965 van start, het bedrijf groeide gestaag, vooral dankzij zijn duidelijke visie en vooruitziende blik. Toen hij veertig jaar geleden een man of acht in dienst had bouwde hij een pand met een kantine waar wel dértig mensen in konden: 'Voor trainingen en info-avonden, die gaan we onze klanten aanbieden.' Heel bijzonder voor die tijd, nu een wezenlijk onderdeel van onze dienstverlening', legt Bert Haarsma van de tweekoppige directie op de website van Haarsma Foodimpuls uit. 'Samen met onze klanten kijken we naar hoe zij zich in de markt kunnen onderscheiden en hoe zij hun klanten aan zich kunnen binden. Daarvoor is het belangrijk dat je op basis van gelijkwaardigheid werkt met je klanten, je medewerkers en je leveranciers. Die gelijkwaardigheid staat ook centraal bij de mooie samenwerking die we met onze collega's binnen Foodimpuls hebben. Samen staan we sterk, en kunnen we verschil maken voor onze klanten.'

Korting

Haarsma Foodimpuls viert de 50e verjaardag met een actie die vijftig weken duurt. Iedere week kunnen klanten één product met 50 procent korting kopen.

Altijd op de hoogte blijven?