Groene Weg haalt geld op voor Dierenbescherming

SLAGERSWERELD - Een consumentenactie van De Groene Weg met biologisch vlees van Bio+ heeft 3.600 euro voor de Dierenbescherming opgeleverd.

SLAGERSWERELD - Een consumentenactie van De Groene Weg met biologisch vlees van Bio+ heeft 3.600 euro voor de Dierenbescherming opgeleverd.

Tijdens de actieweken konden kopers van biologisch vlees, prijzen winnen zoals een fiets, een pannenset of een barbecue. Voor iedere ingezonden bon maakte De Groene Weg, een dochter van Vion, 25 eurocent over naar de Dierenbescherming.

De consumptie van Bio+ vlees is in het eerste half jaar van 2007 met meer dan 30% gestegen, meldt Vion. Bron: Meat&Meal.nl

Lees ook
‘Beleef vlees van boer tot bord’

‘Beleef vlees van boer tot bord’

We zijn inmiddels wel gewend aan de BBQ 2.0. Kleinere hapjes en liflafjes blijven in trek, maar ook mooie grote stukken vlees winnen aan populariteit. Veel consumenten kiezen voor vleesproducten van uitstekende kwaliteit – en die kan de slager als geen ander leveren. Dit is het eerste deel van deze rondvraag met Patrick van den Berg van Van den Berg...

Het barbecue-evangelie

Het barbecue-evangelie

Nadat de samenleving ruim twee jaar lang heeft geleden onder het coronajuk breken er voorzichtig weer wat zonnestralen door voor diezelfde getergde samenleving. Een samenleving die plotsklaps te maken kreeg met mondkapjes, lockdowns, controlepassen en verboden om met meerdere mensen samen te zijn, waardoor het vaak niet mogelijk was om met vrienden...

‘Barbecuevlees zorgt voor ruim de helft van m’n omzet’

‘Barbecuevlees zorgt voor ruim de helft van m’n omzet’

We zijn inmiddels wel gewend aan de BBQ 2.0. Kleinere hapjes en liflafjes blijven in trek, maar ook mooie grote stukken vlees winnen aan populariteit. Veel consumenten kiezen voor vleesproducten van uitstekende kwaliteit – en die kan de slager als geen ander leveren.