Goedegebuur Vlees dingt mee naar Rotterdamse Ondernemersprijs

Foto Goedegebuur

Goedegebuur Vlees is één van de drie genomineerden voor de Rotterdamse Ondernemersprijs 2015, die op maandag 23 november wordt uitgereikt. Het familiebedrijf investeerde de afgelopen jaren in innovatie en een efficiëntere bedrijfsvoering. Ook boorde Goedegebuur nieuwe exportmarkten aan.

Goedegebuur Vlees is gespecialiseerd in het uitbenen, uitsnijden en verpakken van rundvlees. De focus ligt hierbij op rundvlees van de achtervoeten. Goedegebuur verwerkt wekelijks zo’n 750 ton vlees dat wordt geleverd aan met name catering en retail.

De afgelopen jaren was de onderneming, die driehonderd medewerkers telt, volop in beweging. Zo nam Michiel Goedegebuur het bedrijf over van zijn vader; hij staat vandaag de dag, samen met een jong managementteam, aan het roer van het bedrijf. Ook werd de organisatie verder geoptimaliseerd en geprofessionaliseerd. Daarnaast werden de laatste jaren diverse nieuwe markten aangeboord, onder meer in het Verre Oosten.

Stem mee

Zowel een jury als het publiek bepalen wie op 23 november de Rotterdamse Ondernemersprijs wint. Wilt u Goedegebuur Vlees helpen de prijs te winnen? Breng dan uw stem uit via de website Rotterdamseondernemersprijs.nl of kijk op de website Goedegebuur.nl. Uit dankbaarheid voor de nominatie stelt Goedegebuur voor iedere vijftig stemmen een kerstrollade beschikbaar voor de kerstdiners die worden georganiseerd door de ‘Coalitie Erbij Rotterdam’. Deze organisatie zet zich in voor de eenzame ouderen in de stad.

Goedegebuur neemt het in de verkiezing op tegen ShoreTension, een bedrijf uit de scheepvaartsector, en de Viscon Group, dat actief is in de agrarische sector.

In de eerstvolgende editie van Vleesmagazine leest u een uitgebreid artikel over de nominatie van Goedegebuur Vlees voor de Rotterdamse Ondernemersprijs 2015.

Meer over
Lees ook
Consument gaat meer betalen voor voeding

Consument gaat meer betalen voor voeding

Naast de hoge prijzen voor energie en grondstoffen exploderen nu ook de opslagkosten voor voeding. Het gevolg is volgens Ceel Elemans, sector specialist Food bij ING Sector Banking, dat de consument nog meer betalen voor voeding. Hieronder legt hij uit hoe het zit.

Consument betaalt meer voor boodschappen in de supermarkt

Consument betaalt meer voor boodschappen in de supermarkt

De consument betaalt gemiddeld 18,5 procent meer voor de boodschappen in de supermarkt dan 11 maanden geleden. Dat blijkt uit onderzoek van GfK, meldt NOS.

Inflatie ligt boven 10 procent

Inflatie ligt boven 10 procent

Voor het eerst sinds september 1975 ligt de inflatie boven de 10 procent. Afgelopen maand steeg deze naar 10,3 procent ten opzichte van juli 2021. Deze stijging wijt het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) met name aan de prijsontwikkelingen van energie en woninghuur.