Het GfK Shopper Jaarcongres vindt plaats op donderdag 11 september in Fort Voordorp te Groenekan. Dit jaarlijks terugkerend congres is gericht op Fast Moving Consumer Good fabrikanten, retailers en foodservice.
De nieuwste ontwikkelingen op het gebied van Shopper Marketing worden vanuit verschillende invalshoeken belicht. Dit jaar heeft het congres het thema 'Sell me more... van offline naar omnichannel'. Vier sprekers, Cor Molenaar, Bas Roelofs, Sebastiaan Schreijen en Carlos Mendes Aguiar, geven vanuit diverse invalshoeken hun visie op het thema.
GfK Shopper Marketing Awards
Tijdens het congres worden de GfK Shopper Marketing Awards uitgereikt. Deze prijs beloont de meest succesvolle shopper marketingactiviteit binnen de branche van het afgelopen jaar. De prijs komt tot stand door grootschalig onderzoek en beoordeling door een vakkundige jury (onder leiding van Prof. Dr. Ir. Hans van Trijp van Wageningen Universiteit). Tijdens het congres worden de drie beste cases aan het publiek gepresenteerd. Het publiek en de jury kiezen gezamenlijk de uiteindelijke winnaar.
De kosten voor deelname aan het congres bedragen Euro 895,- (ex. btw) p.p. Vaste relaties van GfK en leden van POPAI betalen slechts Euro 195,- (ex. btw) p.p. Inschrijven kan hier.