Foodimpuls en Zweistra beëindigen samenwerking

Foodimpuls_VAS 2019

De familiebedrijven Foodimpuls bv en Zweistra hebben besloten om per 2 juli de samenwerking stop te zetten. Hiermee komt er een einde aan de langdurige samenwerking van de twee bedrijven.

Foodimpuls bv zet de activiteiten voort met Haarsma Foodimpuls en Verscentrum Ede als grote en krachtige vertegenwoordigers van het merk. Het Brabantse Zweistra gaat onder de eigen identiteit door en start per direct met het afbouwen met de van Foodimpuls.

De partijen kwamen in goed overleg overeen dat het totale proces voor 1 oktober 2022 moet zijn afgerond.

Dossiers
Lees ook
‘Slim verpakken zorgt voor stijging omzet en daling dervingskosten’

‘Slim verpakken zorgt voor stijging omzet en daling dervingskosten’

Voorverpakken en gepersonaliseerd verpakken zijn in opkomst in de vleesbranche. Daarnaast is de aandacht voor duurzaamheid onverminderd hoog. Ook voor speciale feestdagen worden steeds innovatievere oplossingen gevonden om de klant maatwerk te kunnen bieden. Een skinpack hoort hier steeds vaker bij. Vandaag het eerste deel van deze rondvraag met Huub...

‘Consument wil precies weten waar vlees vandaan komt’

‘Consument wil precies weten waar vlees vandaan komt’

Vleesbedrijf De Vries in Feanwâlden bestaat uit twee delen. “Enerzijds zijn we een horecagroothandel, momenteel met name richting de Oosterse horeca. Anderzijds zijn we producent van ambachtelijk gerookte spekartikelen.”

Hanos en Bidfood kiezen voor kip met Beter Leven

Hanos en Bidfood kiezen voor kip met Beter Leven

Groothandels Bidfood en Hanos hebben Wakker Dier laten weten hun huismerk kipproducten te voorzien van minimaal één Beter Leven-ster. Anne Hilhorst van de dierenwelzijnsorganisatie: “Goed nieuws voor consumenten."