F*ck de prijs, leve de service

F*ck de prijs

Met F*ck de prijs, leve de service wil auteur Paul Moers laten zien dat bedrijven het niveau van hun service vaak overschatten en niet in de gaten hebben waar ze tekortschieten. Excellente service biedt veel meer kansen dan bedrijven nu zien en klanten zitten daar echt op te wachten. Een serviceorganisatie moet je bouwen en dat begint bij serviceleiderschap. Bovendien moet je service echt waarmaken, je moet leren verkopen.

Bedrijven raken steeds meer verzeild in een negatieve prijsspiraal in de race to the bottom. Dit heeft dramatische neveneffecten zoals milieuproblemen, slechte arbeidsomstandigheden, dierenleed, etc. Om dat te doorbreken is excellente service leveren een waardevolle oplossing, nee … een must. Service mogelijkheden zijn eindeloos, maar vragen creativiteit. F*ck de prijs, leve de service is een boek bomvol modellen, voorbeelden en praktische tips hoe je als bedrijf of organisatie écht dienstbaar kunt worden en klanten aan je kunt binden en dat tegen wél een goede prijs.

Oud-retailer Paul Moers is consultant, publicist, spreker en een veel gevraagd commentator voor radio en televisie. Zijn laatste boek Dienstbaar zijn is het nieuwe goud, is sinds september 2013 al toe aan een vijfde druk. Naast veel media-aandacht kan deze bestseller ook rekenen op veel belangstelling van marketeers en bedrijven.

Wij spraken Paul Moers in 2020 over kansen voor ondernemers in coronatijd. Dit artikel verscheen onder andere in Bakkers in bedrijf, Vlees en Vismagazine. Lees dit artikel online terug.

Naar het artikel

Schrijver Paul Moers | Prijs 22,95 | ISBN 8710114004819

Dossiers
Lees ook
Tips en tricks voor werken in de slagerij bij hoge temperaturen

Tips en tricks voor werken in de slagerij bij hoge temperaturen

De komende dagen wordt het warm in Nederland. Vandaag en morgen verwachtten meteorologen tropische temperaturen en geldt het Nationaal Hitteplan. Hoe ga je om met de hitte in de slagerij?

Vakantieboek voor managers

Vakantieboek voor managers

Het Vakantieboek voor professionals en managers 2022 bevat de beste boeken en artikelen die het afgelopen jaar onder de aandacht kwamen van de redactie van uitgeverij Business Contact. "Dit zijn de pareltjes die we afgelopen jaar langs hebben zien komen op de uitgeverij."

Zeventig jaar Nederlandse eetcultuur

Zeventig jaar Nederlandse eetcultuur

Zeventig jaar Nederlandse eetcultuur is een heerlijk boek voor iedereen die van Nederlandse geschiedenis, eten en tijdschriften houdt. Ik val in alle categorie├źn, maar de eerste twee zijn het belangrijkst.