F*ck de prijs, leve de service

F*ck de prijs

Met F*ck de prijs, leve de service wil auteur Paul Moers laten zien dat bedrijven het niveau van hun service vaak overschatten en niet in de gaten hebben waar ze tekortschieten. Excellente service biedt veel meer kansen dan bedrijven nu zien en klanten zitten daar echt op te wachten. Een serviceorganisatie moet je bouwen en dat begint bij serviceleiderschap. Bovendien moet je service echt waarmaken, je moet leren verkopen.

Bedrijven raken steeds meer verzeild in een negatieve prijsspiraal in de race to the bottom. Dit heeft dramatische neveneffecten zoals milieuproblemen, slechte arbeidsomstandigheden, dierenleed, etc. Om dat te doorbreken is excellente service leveren een waardevolle oplossing, nee … een must. Service mogelijkheden zijn eindeloos, maar vragen creativiteit. F*ck de prijs, leve de service is een boek bomvol modellen, voorbeelden en praktische tips hoe je als bedrijf of organisatie écht dienstbaar kunt worden en klanten aan je kunt binden en dat tegen wél een goede prijs.

Oud-retailer Paul Moers is consultant, publicist, spreker en een veel gevraagd commentator voor radio en televisie. Zijn laatste boek Dienstbaar zijn is het nieuwe goud, is sinds september 2013 al toe aan een vijfde druk. Naast veel media-aandacht kan deze bestseller ook rekenen op veel belangstelling van marketeers en bedrijven.

Wij spraken Paul Moers in 2020 over kansen voor ondernemers in coronatijd. Dit artikel verscheen onder andere in Bakkers in bedrijf, Vlees en Vismagazine. Lees dit artikel online terug.

Naar het artikel

Schrijver Paul Moers | Prijs 22,95 | ISBN 8710114004819

Altijd op de hoogte blijven? 

Neem een abonnement
  
Dossiers
Lees ook
Zorgen ondernemers over betaalbaarheid van brandstof voor vervoer

Zorgen ondernemers over betaalbaarheid van brandstof voor vervoer

Een op de vier ondernemers maakt zich zorgen over de betaalbaarheid van brandstof. Dat blijkt uit onderzoek van ANWB Zakelijk naar de grootste mobiliteitsuitdagingen voor ondernemers.

Marketing voor ondernemers met lef

Marketing voor ondernemers met lef

Veel ondernemers proberen klanten te lokken door hun kennis te delen. Helemaal verkeerd schrijft Aartjan van Erkel in zijn nieuwe boek Nummer 1. Hij gelooft dat je niet je kennis gratis moet delen, maar moet entertainen. “Stop met teachen, begin met teasen.”

De Verstandige Kock

De Verstandige Kock

De Verstandige Kock is het enige gedrukte Nederlandstalige kookboek uit de zeventiende eeuw. Hierin staan culinaire gerechten van de Lage Landen uit deze perdiode. Twintig recepten uit dit boek zijn nu bewerkt voor de moderne keuken.  Het kookboek De Verstandige Kock werd in 1669 als sluitstuk opgenomen in het driedelige ‘Het Vermakelijck...