F*ck de prijs, leve de service

F*ck de prijs

Met F*ck de prijs, leve de service wil auteur Paul Moers laten zien dat bedrijven het niveau van hun service vaak overschatten en niet in de gaten hebben waar ze tekortschieten. Excellente service biedt veel meer kansen dan bedrijven nu zien en klanten zitten daar echt op te wachten. Een serviceorganisatie moet je bouwen en dat begint bij serviceleiderschap. Bovendien moet je service echt waarmaken, je moet leren verkopen.

Bedrijven raken steeds meer verzeild in een negatieve prijsspiraal in de race to the bottom. Dit heeft dramatische neveneffecten zoals milieuproblemen, slechte arbeidsomstandigheden, dierenleed, etc. Om dat te doorbreken is excellente service leveren een waardevolle oplossing, nee … een must. Service mogelijkheden zijn eindeloos, maar vragen creativiteit. F*ck de prijs, leve de service is een boek bomvol modellen, voorbeelden en praktische tips hoe je als bedrijf of organisatie écht dienstbaar kunt worden en klanten aan je kunt binden en dat tegen wél een goede prijs.

Oud-retailer Paul Moers is consultant, publicist, spreker en een veel gevraagd commentator voor radio en televisie. Zijn laatste boek Dienstbaar zijn is het nieuwe goud, is sinds september 2013 al toe aan een vijfde druk. Naast veel media-aandacht kan deze bestseller ook rekenen op veel belangstelling van marketeers en bedrijven.

Wij spraken Paul Moers in 2020 over kansen voor ondernemers in coronatijd. Dit artikel verscheen onder andere in Bakkers in bedrijf, Vlees en Vismagazine. Lees dit artikel online terug.

Naar het artikel

Schrijver Paul Moers | Prijs 22,95 | ISBN 8710114004819

Altijd op de hoogte blijven? 

Neem een abonnement
  
Dossiers
Lees ook
What you see is what you get?

What you see is what you get?

Het idee is dat onze belastingtarieven transparant zijn. Helaas niet. Hieronder een korte uiteenzetting over de effectieve belastingdruk gebaseerd op het aangenomen Belastingplan 2023 en voorbeelden uit de fiscale adviespraktijk.

Een bron van inspiratie

Een bron van inspiratie

Binnen de vleesbranche is worst- en vleeswarenspecialist Paul van Trigt een instituut. Niet alleen als vakman en expert op het gebied van productkeuring – laat hem een worst proeven en hij benoemt tot op de gram welke specerijen erin zitten – maar ook als een oneindige bron van kennis.

Digitaliseren is minder ingewikkeld dan het lijkt en biedt veel kansen

Digitaliseren is minder ingewikkeld dan het lijkt en biedt veel kansen

Ondernemen op onderbuikgevoel en kennis van de markt heeft generaties versspecialisten ver gebracht. Maar anno 2023 is dat niet langer voldoende. Door middel van digitalisering en sturen op data worden consumenten beter bediend, processen efficiënter ingericht en omzetten vergroot.